Gå til innhold

15 kg

Veldig_lykkelig_mamma

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor gamle var barna deres da de rundet 15 kg. (sånn ca)? 3 år?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gutten min var 14,9 kg en uke før 2 årsdagen sin. Men han er stor for alderen, han var 95,4 cm på den tiden også :)

Skrevet

Eldste var 5 år faktisk, men ho er veldig, veldig tynn altså. Normalt høy. Minste var 3,5 år og 104 cm :0)

Skrevet

gutten min rett før han var 2 år

jenta mi ved 19-20 mndr.

Skrevet

grunnen til at jeg luerer er fordi vi trenger nytt bilsete til lillemus og det virker som om vektklassene er enten 9-25 eller 15 til 36. Lillemus er nesten 2,5 år men veier fremdeles "bare" 12 kg. litt usikker på hvilket jeg bør velge?

Skrevet

Gutten min er ca. 14,5 kg og han ble 3 år for litt over en uke siden.

Skrevet

Minsten blir snart to og veier vel ca 14,5 kg nå. Er også noen og 90 cm.

Skrevet

Hvis han ikke er mer enn 12 kg bør du selvsagt kjøpe 9-25 kg. Ikke kjøp sete hvor han ikke er innenfor vektklassen.

Skrevet

er jo helt enig med deg, men synes det er rart at det ikke går på lengde også???

Skrevet

hvis du skal ha barnet med kjøreretningen er det litt av et puslespill. De setene som går fra 9-36 kg er skjelden særlig gode fordi de skal passe så mange aldre og kgklasser. Da går det på kompromiss med noe. Hva slags sete har du nå da?

Skrevet

her er hun 2 år og 7 mnd og er akkurat 15 kg

Skrevet

Rundt 3 1/2 meiner eg å huske. Brukte halvanna år frå 12 til 15 kg.

Skrevet

datteren min er 14 kg og nærmer seg 4 år nå. jeg lurere på når hun blir 15 for da kan hun bytte over i nytt bil sete i mormorens bil

Skrevet

Snuppa rundet 15 kilo rundt 3 års bursdagen.

Skrevet

Fikk beskjed fra ei venninne som har gått sånn "bilsete-sikringskurs" om at sånn 15-36 kg-sete ikke bør brukes før ungen har passert 18 kg for det var grensa for at bilbeltet skulle slås ut! Her blir det ikke skifte før hun er 18 kg ihvertfall.......

Skrevet

Hehe, men guttungen min er 6,5 år og enda ikke 18 kilo... Skal han sitte i babysetet til og fra skolen han da? *ler*. Barna må være 15 kilo for at selene skal stramme til i krasj, ikke 18...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...