alvamamma Skrevet 23. januar 2010 #1 Skrevet 23. januar 2010 Har ikke vært på jultrefest på 100 år jeg altså! En ting er å pynte ungene, men hva har mammaene på seg da?
Gjest sug lut Skrevet 23. januar 2010 #2 Skrevet 23. januar 2010 Lett pynt. Dvs en kjole eller skjørt eller penbukse, ikke jeans.
Mayken Skrevet 23. januar 2010 #3 Skrevet 23. januar 2010 spørs litt hvor du skal da. Var på juletrefest i barnehagen til snuppa, der hadde mange av de voksne på seg helt vanlig klær, men hadde pyntet ungene. Var på juletrefest i kirka for to år siden og der hadde alle pynta seg. Kan jeg forresten spørre om hvor du er fra? Vet om ei anna som har to barn som heter det samme som dine, bare lurte på om tilfeldighetene får meg til å møte på henne her inne:) hehehe
Manhattan skyline Skrevet 23. januar 2010 #4 Skrevet 23. januar 2010 Jaha, hvem sier det, da? Var på juletrefest i barnehagen forrige uke, og det var mange med jeans der. Foreldrene var ganske normalt kledd. Ikke den mest slitte buksa og den utbrukte collegegenseren, men helt vanlig. Tror faktisk ikke det var noen med skjørt. Så er ikke med på at det er noen regel sånn sett. Men kanskje ulik kleskode i forhold til hvor festen holdes...
Gjest sug lut Skrevet 23. januar 2010 #5 Skrevet 23. januar 2010 Ok, jeg regner ikke med barnehagefest. Jeg går på juletrefester i andre omgivelser enn barnehagen, og der er det pynt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå