Anonym bruker Skrevet 23. januar 2010 #1 Skrevet 23. januar 2010 Besøkstallet mitt har sunket de siste ukene. Hva gjør bloggen min kjedelig? http://www.homlepongane.blogspot.com -Spurvekreket
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2010 #2 Skrevet 23. januar 2010 Du ser så utrolig kjent ut... Fin blogg, litt kjedelig kanskje...
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2010 #4 Skrevet 23. januar 2010 Personlig så finner jeg blogger som har alt for mange barnebilder og som blir alt for private litt kjedelige. Klarer ikke å relatere meg til det og da hopper jeg heller til blogger som skriver om ting jeg interesserer meg for, som er morsomme, som får meg til å tenke og som provoserer
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2010 #5 Skrevet 23. januar 2010 Aha. Mindre personlig, mer universalt da med andre ord? hi
♥♥ M ♥♥ Skrevet 23. januar 2010 #6 Skrevet 23. januar 2010 Veldig søte barn du har :-) Siden bloggen handler mye om barna dine, så tror jeg familie og venner vil syntes det er koselig å lese den :-)
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2010 #7 Skrevet 23. januar 2010 Ja, i utgangspunktet var den myntet på familie og venner. Men så begynte jeg plutselig å få mange lesere, og merket at jeg syns det var litt gøy. Men siste tre ukene har tallene vært lavere. hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå