Gå til innhold

andre gangs og dere med to tette... ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

nå venter jeg jo lillebror og er 20 uker på vei..

jeg har masse kynnere , sliter med sovestillinger allerde må støtte opp med puter.. må være forsiktig når jeg snur meg for ller blir jeg kvalm og for vondt..

får litt murringer nå og da.. dette hadde jeg ikke før på slutten sist.. er det vanlig at 2 gangs eller med to tette at man har flere vondter og er mer ømm?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har i hvertfall hørt og lest at det kan være ganske vanlig. jeg har hvertfall hatt mer ondter denne gangen. tror jeg. hehe. Jeg er også andregangs. Var faktisk her inne samtidig som deg forrige gang:). tror jeg fikk litt før deg? Jeg er nå 15-2 og har en gutt på snart 19 mnd:)

Håper ikke dette blir et altfor tøft svangerskap!. Føler du at du har unormalt mye vondter ville jeg derimot gjerne hørt litt med jordmor eller legen din kansje?

Lykke til:)

Skrevet

Jeg har følt meg mye bedre i dette svangerskapet enn forrige. Fikk ei jente juni-08 og er nå 27+4 med lillebror. Magen kom senere, gått opp mindre i vekt, ingen bekkenløsning, jobber fullt og tiden flyr bare.

Så vet ikke jeg? Tror alle svangerskap er ulike.

Skrevet

Jeg er nå 25 uker med 3 barnet.:) største er 2 1/2 år, minste er 11 mnd.:) For meg var første svangerskap værst. Kvalm, bekkenløsning og alt som hørte med og var mulig å få som gravid.. de to siste svangerskapene har jeg nesten ikke lagt merke til.:)

Skrevet

Jeg har 1 år og 8 mnd mellom en og to, 2 år og 10 mnd mellom to og tre. Og nå blir det 1 år og 10-11 mnd mellom. Jeg har hatt mye mere smerter i kroppen med de to tette, enn da det var nesten 3 år. Da trengte jeg ikke behandling for bekkenløsning. Men var da plaget med kynnere. Man merker gjerne kynnere/murringer bedre som flergangs, men hvis de blir vonde og ikke gir seg, ville jeg ringt føden å sjekket at de ikke modnet.

Jeg går til akupunktur denne gangen mot bekkenløsning. Kjempe bra!!Slipper å gå så ofte som ved fysio, og det hjelper mere:) Eneste er at du må betale det selv.

Skrevet

Jeg har 1 år og 9 mnd mellom mine to, og denne gangen har jeg hatt et "tyngre" svangerskap med tanke på kynnere og bekken...

Var faktisk på føden igår på sjekk fordi kynnerene ble regelmessige og da sa jordmor at når svangerskap ble så tett kunne livmora bli litt mer lettpåvirkelig...

Men ta kontakt med føden om du er bekymret:-)

Skrevet

Har jo lest at man gjerne kjenner kynnere lettere osv.. Selv er jeg 19+0 og har ikke merket noe særlig enda.. Annet enn problemer i kroppen sånn ellers(korsrygg, halebein, hofte++), og de var jeg vel igrunnen klar over at ville komme, da jeg fikk kraftige problemer forrige svangerskap, og dette er jo så tett etter forrige(mini er 15mnd)..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...