Gå til innhold

Hvordan er formen jenter? :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

her er jeg trøtt og slapp, kløe på nipples, er lei allerede, e 18 uker på vei :-) Hva med dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har vært gjennom eksrem svangerskapskvalme, med sykehusinnleggelse og hele pakka. Endelig litt "normal", men hatt en dårlig dag i dag. Er også kjempe lei, og gleder meg enormt til juni hvor svangerskapet er over, babyen er ute, og vi kan kose oss! Er 19 uker på vei med nr 3, det er ett stykke igjen, men vi får trøste oss med at det er verdt alt strevet!

Lykke til videre!

Skrevet

Tja, kvalm, stappa og svimmel + har smerter nedover i bena fra en prolaps i ryggen, slik at jeg ikke klarer å gå/stå omtrent. Så jeg er veeeldig lei, og ser stort frem til at kroppen blir normal igjen! "Bare" 4 mnd igjen, hahahaha.....

Skrevet

godt det ikke bare meg som er lei :-)))

Skrevet

hei hei :)

formen min er egentlig veldig bra.. kan ikke si jeg har så mye å klage på.

har litt ondt i hoftan og ryggen til tider, er ganske trøtt og må MYE på do.. men ellers er alt som normalt :)

har begynt å kjenne en god del liv fra den lille den siste uken, syns det er ganske koselig :) er 19++++ ? uker på vei :P

Skrevet

er snart i 3.trimester(27+6 i dag) og det begynner å bli tungt.

har vondt i ryggen, bekkenløsning,ømme bryster,sliten,slapp og div.. men det er bare 2 1/2 mnd igjen nå så:) dette skal jeg klare:)

Skrevet

Har såvidt kommet over 3 måneder, og gleder meg til å bli ferdig! Eller til slutten i hvert fall.. Godt med litt mage! :-) Og å få kontakt med babyen! :-D Begynnelsen er forferdelig kjedelig! :-/ Og veldig ofte litt tøff.. Jeg er vanvittig plaget med hodepine, sånn Bekymret for at hodet skal eksplodere vondt i hodet.. Og jeg er kjempe trøtt enda! Men ellers er alt bra! :-)

Hold motet oppe jenter, målet er vel verdt det!! :-) :-)

Skrevet

sant det Knøtte85, ska bli godt å få ut frøet :-) har dere fått vite kjønn? Jeg også plages med vondt i hodet, men har migrene i tillegg da, liker ikke medisiner under sv.skapet ,men er nødt innimellom ellers så blir jeg gærn

Skrevet

Huff veit itj kor æ skal begynne en gang æ. Formen er sånn opp og ned, mest ned for å si det sånn.

Sliter med bekkenløsning, ekstrem trøtthet ( kan sove opp til 4 ganger løpet av en dag og læll sove utrolig godt om natta), Kløe som plager vettet av meg, åreknuter og nå har jeg begynt å få sure oppstøt... og jeg er i uke 19 +2 og føler at æ aldri kommer frem til mål.... virker som en hel eviget til....

Skrevet

Hehe, skjønner mange godt her!

Ikke lett dette.. Jeg er selv 17+5, går veldig opp å ned hos meg.

Nå har jeg heldigvis følt meg ganske pigg i noen dager, meldt meg inn på trenings studio sammen med sambo og er i tipp topp form!! :D

Mens noen dager er helt forferdelige, der jeg bare har lyst å få ut knøttet..

Sliter også med hodepine, men merket at det har gidd seg litt nå! *bank i bordet*, så får håpe jeg går mot lysere tider!

Men merker jeg er utrolig trøtt enkelte ganger, spes nå siden jeg har hatt en ganske langt treningsøkt i dag... Gleder meg bare til å få litt større mage! :D

Skrevet

Jeg er 26+2, og har nå plutselig blitt kvalm! Har ikke vært det i det hele tatt tidligere... Ellers er formen ganske slapp, trøtt og svimmel (uten f.eks. blodtykk å skylde på, så jeg vet ikke helt om det er noe å gjøre med det...). Har ganske kraftig halsbrann til tider, og har de siste ukene hatt det sånn at jeg blir fort ubehagelig stappmett når jeg spiser.... Kanskje det er babyen som begynner å ta sin del av plassen der inne? ;) På det positive siden: jeg sover såå godt, og nå kjennes babyen kjempegodt når den sparker og vrir på seg. Og det er koselig det! Godt å få påminnere hele tiden om at det er noe fantastisk som kommer utav plagene :)

Skrevet

Jeg er 20 uker (halvveis!) og er i ganske god form. Er trøtt og sover en del. Derfor består livet mest av jobb, slappe av og sove. Problemer med å holde meg våken lenger enn til halv elleve om kvelden, til og med i helga. Ellers bare litt smerter nederst i magen noen ganger når jeg bøyer meg helt over.

Dette er strålende i forhold til uke 6-15 da jeg lå sykemeldt og passet på bøtta og sofaen.

Skrevet

her er formen skikkelig rævva!! skikkelig kvalm, dårlig,svimmel og ufattelig sliten. har i tilegg lavt blodtrykk så kan ikke stå får det svimler for meg. er i min 14 uke og skikkelig lei..

Skrevet

jeg er også svimmel, slitsomt, håper det går over snart!

Skrevet

FrkTennplugg+3plugger+1påvei :

Vi har ikke fått vite kjønnet enda i hvert fall.. Men er jo bare kommet til uke 15 da, men kjenner jeg er grådig utålmodig og nysgjerrig.. Hehe.. Dere da?

Må ta medisiner av og til ja.. Ellers fungerer man jo ikke! :-/ Så jeg har svelgt nedpå noen paracetter til nå ja, men er enig med deg, er ikke artig å ta medisiner i svangerskapet! :-/

Skrevet

Knøtte85

er 18 uker på vei, e sååååå lei , blir gaaaaaaaaaaaal :-( håper tida går superfort frem til sommeren :-)))

Skrevet

Jeg skjønner at jeg er heldig når jeg leser her...eller? Jeg har vel hatt noen småplager jeg også ...må KONSTANT tisse, småkvalme, sure oppstøt samt en helt lammende tretthet i begynnelsen (kan vel nevne at jeg er i uke 23), men jeg synes at dette her er så gøy!! Det er min første og han var ikke planlagt i det hele tatt (jeg var vel tilbøyelig til å si at jeg ikke ville ha barn for bare et par år siden) men jeg synes at dette her er så fantastisk! Men skal vel nevnes at tanken på fødsel skremmer vettet av meg ;p

Skrevet

jeg elsker å være gravid jeg:-)

sliter mer og mer hver dag med bekkenvondt,søvnløse netter,halsbrann,sure oppstøt,ekstrem forverring av eksem i svangerskapet,såre brystvorter og vondt i ryggen.

gleder meg selvsagt til å bli ferdig g hilse på lillegutt<3

men det å være gravid,å kjenne lillegutt sparke og danse rundt i magen til mammaen sin, det er en helt fantastisk følelse som veier opp for alt det vonde:)

Skrevet

hmmm, jeg også føler meg veldig heldig, når jeg leser her :)

Har ingen plager nå... var bare utrolig slapp og litt kvalm før uke 12. Men nå er jeg pigg igjen :) Sliter bare med litt humørsvingninger ;)

Skrevet

Hehe, ja det er vel ikke til å slippe unna!=) Jeg satt og gråt på fullstappa buss i beg. av desember da jeg fikk mitt andre avslag på sykehusplass...regna med å måtte føde i stua, samboer tilbudde seg å være jordmor ;) Men må bare le av det nå i etterkant. Jeg har blitt som en fjortiss, oppfarende og gråtende rett som det er, men det ender heldigvis alltid med at vi bare ler av det =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...