Aron09,3SA*ønsker-spire* Skrevet 23. januar 2010 #1 Skrevet 23. januar 2010 kan dere se om jeg er gravid nå eller om jeg blir det snart? f.07.08.83 tusen takk hvis dere orker. janne
Aron09,3SA*ønsker-spire* Skrevet 24. januar 2010 Forfatter #2 Skrevet 24. januar 2010 vær så snill... å se på meg
solrose1 Skrevet 24. januar 2010 #3 Skrevet 24. januar 2010 hei... jeg er ikke så ofte her inne fortiden så så ikke spørsmålet ditt fær nå..men selvfølgelig skal jeg spå deg... Ja tror du blir gravid i år...muligens i april...tror du bør kose mye i påsken..iallefall ta dere ferie slapp av... tror det er muluigheter for pos test i april jeg.. :-) får inn masse pos. tanker/følelser når jeg tenker på deg og graviditet så ja du blir gravid snart.. kjønn...mmm...tror du får ei lita jente...men ser en gutt like etter så mulig du får to tette.... klem,solrose1
Aron09,3SA*ønsker-spire* Skrevet 24. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 24. januar 2010 tusen takk får at du tok deg tid solrose:) mange som ser jente på meg, jeg har en gutt fra før som er 1år og 1 mnd nå, han ble jeg gravid med i april 08 å fikk han 1 januar på termin:) kan det være han du ser eller får jeg to til etter min gutt som jeg har fra før? føler meg veldig sliten, har fibromyalgi og ME. lurer på om du får inn om jeg får en go periode med mindre smerter snart? i påsken skal vi kansje til min familie som bor i finnmark, jeg bor i trøndelag så er jo langt unna, så var litt rart at du nevnte en ferie:)
Aron09,3SA*ønsker-spire* Skrevet 25. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 25. januar 2010 dytter litt opp jeg.
magica fra tryll Skrevet 26. januar 2010 #6 Skrevet 26. januar 2010 Hei! Så litt på deg jeg også. Ser av mange innlegg her at du er veldig fortvila. Gi litt slipp på tanken om graviditet og ta godt vare på deg selv. Det er på en måte du som kan sørge for om du skal få det bedre fremover eller ikke,-hva er det du trenger å ordne opp i som gjør ting bedre for deg og helsa di? Når det er sagt tror jeg du blir gravid i vår,-mai? Og alt ser positivt ut. Tålmodighet er et nøkkelord her. Om du vil jeg skal se nærmere på deg må du sende meg en PM med litt mer info kanskje....så kan jeg svare med PM. Får litt vondt av deg,- virker som du er fanget i et mønster(tanke-leve-mønster) av noe slag..
Aron09,3SA*ønsker-spire* Skrevet 26. januar 2010 Forfatter #7 Skrevet 26. januar 2010 hei magica tusen takk får din tid til meg:) tenkte å sende sånn melding til deg,mn skjønner ikke helt hvordan jeg jør det, når jeg trykker på navnet ditt får jeg ikke opp noen profil der d står sånn send melding. så hvordan gjør jeg det? tusen takk
magica fra tryll Skrevet 26. januar 2010 #8 Skrevet 26. januar 2010 Skal ta meg tid til å se skikkelig på deg en av de nærmeste dagene. Har 5 barn, så rimelig hektisk hverdag hehe. Skriver beskjed her når jeg har sendt det til deg:)
Aron09,3SA*ønsker-spire* Skrevet 26. januar 2010 Forfatter #9 Skrevet 26. januar 2010 skjønner:) ta d når du har tid du, jeg løper ingen vei med d første:) utrolig gla du tar deg tid i allefall<3 tusen takk glemte å skrive at jeg står fast i live mitt, men vet ikke hva eller hvorfor.
Aron09,3SA*ønsker-spire* Skrevet 28. januar 2010 Forfatter #10 Skrevet 28. januar 2010 dytter denne litt siden magica skulle svare her når pm var sendt, slipper å lete ettter den da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå