Gå til innhold

Er det flere som lekker der nede?! .. :p Håper på svar :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Problemet mitt er at jeg ikke vet om det er fostervann eller urin!! Kan bare skjenne at det lekker og at jeg blir våt og må gå med truseinnlegg. Utflod kan det jo være, men har aldri opplevd det så tyntflytende. Som vann! Hvordan kan jeg sjekke forskjellen?

Det lukter iallefall søtt. Derfor jeg ikke klarer å få det til å være urin.

(Beklager detaljer)

Er bare veldig usikker og vil finne ut hva det kan være. Har hatt slimaktig utflod no en god periode (har gitt seg no), men ikke noe tegn til blod i. Er akkurat ferdig med uke 36 og hodet til prinsen er så og si festet i følge jordmor.

Er det flere som har det slik og hva gjør dere med det?

Takk for svar :) :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

haaallo!

jeg er i uke slutten av uke 35 å har det samme.. har thele tiden hatt litt xtra utflod,men dette er ikke det. helt tynnt å lukter søtt som du sir..

aner ikke helt va det ska bety men ska til jordmor på mandag så snakker med henne om det da. :)

Skrevet

Okei :)

Da må du fortelle meg hva hun sa til det :P Jeg glemte helt å spørre når jeg var der i går :(

Det begynte på meg for noen dager siden, før det hadde jeg en del slim.. Kraftig slim! Hmm... Ikke alltid like lett å vite :P

Skrevet

Hei jeg opplevde noe lignende for noen uker siden - uke 30 . bortsett fra at det var mye plutselig og så lite og om hverandre. Ringte opp, men vanskelig å vite pr tlf så dro opp, da var det vann avg. har etter det hatt veldig mye, men de sier og at det kan være bare små dråper. det er stort sett helt klart- ikke tisse farget... men lurt evt få det sjekket hvis usikker.. bedre enn å gå å lure.. Lykke til :)

Skrevet

Jeg har måttet bruke innlegg fra rundt uke 25 på grunn av utflod. Denne utfloden er gulaktig og helt tyntflytende. Jeg har hørt med jordmor og hun sier det er helt normalt. Denne lukter også søtt.

Jeg var på ul her om dagen å da hørte jeg om hvordan det var med fostervann og det var helt normalt, så jeg tviler på det er fostervann jeg lekker...

Ubehagelig er det jo uansett da men...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...