Anonym bruker Skrevet 23. januar 2010 #1 Skrevet 23. januar 2010 Hadde et magevirus eller noe på torsdag. Kastet ikke opp, men var veldig kvalm. Jeg er fortatt kvalm nå. Burde det ikke gitt seg? Eller? Har ikke magesyke lengre, men kvalmen henger i. Vil egentlig bare høre at det er normalt og at sannsynligheten for at jeg er gravid er liten (har hormonspiral).
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2010 #2 Skrevet 23. januar 2010 Magevirus kan henge i lenge!! Jeg fikk omgangssyken på søndag, og først idag er jeg helt fin i magen. Altså nesten 1 uke
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2010 #3 Skrevet 23. januar 2010 Det var "godt" å høre da jeg ikke under noen omstendighet kan bli gravid og går på livsviktige medisiner som ikke er forenlige med graviditet. Da satser jeg på fortsatt magesyke HI
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2010 #4 Skrevet 24. januar 2010 da må du jo ta en test for å utelukke graviditet.. selv om en har opplevd at kvalme sitter i en stund etter omgangssyke så er det ikke dermed sagt at det gjør det på deg. Ta en test, ingen her inne kan garantere at du ikke er gravid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå