midgard Skrevet 23. januar 2010 #1 Skrevet 23. januar 2010 Jeg har lagt min elsk (!?) på pampers - aktive fit, men har hørt at landlord, mumie og fp skal være bra. Tenkte jeg skulle prøve, men hadde vært fint å høre deres erfaringer.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 23. januar 2010 #2 Skrevet 23. januar 2010 Vi brukte kun pampers.. Synes det var den mykeste og best behagelige bleia..
gulda Skrevet 23. januar 2010 #3 Skrevet 23. januar 2010 Bare Pampers active-fit her også! Pøvd baby-dry, noen Libero-typer, up&go-varianten til Pampers, og noe fra Lidl. Foreløpig er absolutt Pampers af best! Men har ikke prøvd de andre du nevnte..
Ranveig R Skrevet 23. januar 2010 #5 Skrevet 23. januar 2010 Brukte tøybleier dei første 19-20 mnd, deretter har vi eksperimentert med det meste. * First price - heilt greie, litt stive men berre ristar dei litt før eg tar dei på * First Price up&go - kjempegode i fasongen til jenta vår, held godt på * Coop sine er dei einaste jenta har tissa tvers igjennom fleire gongar. * Pampers er kjempegode og stretchy, men dei henger og dinglar mellom beina på ho så snart ho tissar * Pampers up&go held for så vidt og godt på, men har ikkje teip bakpå så det er noko dritt (bokstaveleg talt) å legge i bosset etter bruk * Landlord og Euroshopper fekk ho utslett av (men ho er veldig sart - både i sinn og skinn ;p) * Libero har vi først brukt no den siste veka, men er fornøgd med at dei ikkje siger slik som pampers No kjøpte vi sånne kjempepakkar med Libero hos Kiwi, reknar med at vi har bleier omtrent fram til bleieslutt. Om ikkje går vi nok for First Price igjen, spesielt up&go-varianten Har ikkje prøvd Mummi-bleiene.
MintCondition Skrevet 23. januar 2010 #6 Skrevet 23. januar 2010 Jeg syns FP er veldig ok faktisk, de koster 1/3 av Libero sine, ikke noe lukt som det er av Pampers, og det virker som poden syns de er like gode som Libero som vi brukte før.
Puncky med nr tre i magen Skrevet 23. januar 2010 #7 Skrevet 23. januar 2010 Til eldste brukte vi bare libero, minste har vi brukt pampers frem til hun var to. Eldste tisset igjennom pampersbleiene og det luktet veldig urin. Til minste hadde det ikke noe å si hvilken vi brukte, så vi brukte pampers pga bevegeligheten. Nå bruker hun stortsett bare bleie om natta og nå kjøper jeg Landlord sine. Merker at de er billigere, ikke så mye og "gode" som libero, men greie som nattbleie. Har slitt med utslett i det siste, men det er uansett type bleie.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå