marsprinsenmin<3 Skrevet 23. januar 2010 #1 Skrevet 23. januar 2010 hei! er i uke 33+2.. og har en stund slitt med VELDIG masse utflod, avogtil er det så mye at eg kjenner det renner ut..... har vært inne på kontroll på sykehuset i uke 26 fordi de trodde vannet hadde gått! men da var det tydeligvis bare utflod eller urin! tror jordmor har sagt at det er normalt med mye utflod under svangerskap, men husker ikke helt! noen andre som sliter me det?? eller vet noe om det???
FruSkurk&BandittBarna Skrevet 23. januar 2010 #2 Skrevet 23. januar 2010 Normalt med økt utflod under svangerskapet ja.
2 prinsesser + liten spire=) Skrevet 23. januar 2010 #3 Skrevet 23. januar 2010 Jeg er i uke 34 nå, og har også plutselig fått veldig mye utflod.
marsprinsenmin<3 Skrevet 23. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 23. januar 2010 så dere tror ikke det er noe eg må bekymre meg for???? blir fort bekymret, men siden det ikke var vannavgang i uke 26, så klarer eg å slappe av litt med den tanken!
Lbaby Skrevet 23. januar 2010 #5 Skrevet 23. januar 2010 eg er uke 29 +1. Har også slik du forklarer det (marsprinsenmin<3) visste det var normalt med mye, men syns eg har veldig mye. må bare spørre.. skal utfloden lukte noe? evnt hvordan? Er gravid for 2.gang, men husker ikkje at det var så mye sist. var gravid sist i 2007.
marsprinsenmin<3 Skrevet 23. januar 2010 Forfatter #6 Skrevet 23. januar 2010 det er det eg også syns, at eg har VELDIG mye. beklager detaljer, men er nødt til å bytte truser mangen ganger i løpet av en dag! lukten kan vel variere litt, tror den kan være luktfri. men er ikke sikker selv, hos meg lukter det avogtil og andre ganger ingen lukt! Men eg har også slitt med urinlekkasjer under hele svangerskapet, så hos meg kan det like godt være det! var på 3d ultralyd i uke 30, og da var det godt med fostervann sa jordmor. Så håper og tror ikke det er det som lekker siden eg har hatt dette problemet så og si i hele svangerskapet!! Er førstegangsgravid, og eg er en veldig bekymret person. Og når det gjelder det lille gullet i magen blir eg jo enda mer bekymret for ALT! Men tror det er ganske normalt...
turbomamma *fødte 21.mars* Skrevet 24. januar 2010 #7 Skrevet 24. januar 2010 Mye her også, kan heller ikke huske at det var så mye sist jeg var gravid. Dersom det er mye kan et truseinnlegg hjelpe slik at man slipper å bytte undertøy hele tiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå