Gå til innhold

hormonforstyrrelser og regelmessig mens

Anbefalte innlegg

Skrevet

kan man ha hormonforstyrrelser når man har regelmessig mens? jeg fikk påvist pcos og hormonforstyrrelser for 3 mnd siden men har etter da fått regelmessig mens. kan hormonforstyrrelsene ha stabilisert seg da? noen som har peiling? finner ingenting om det jeg. håper noen vet=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det kan man ha, det er ikke sikkert at du har El og at hormonene er som de skal.

Har du prøvd å finne ut om du har EL?

Skrevet

jeg håpte litt på at det hadde stabilisert seg. nei har ikke el av meg selv,kun med pergo =/ er det når man har hormonforstyrrelser men får el med pergo at det allikevel er vanskelig å bli gravid?

Skrevet

Hvis du får el av pergo, er det ikke vanskeligere å bli gravid tror jeg.

meeeeeen dette er avhengig av masse forskjellige faktorer.

Man må treffe riktig tidspunkt

Svømmerne hos mannen må være i form

Egglederne åpne

Så kommer det jo an på om man har andre hormonforstyrrelser som gjør at eggkvaliteteten er dårlig osv..

Skrevet

vi har sex gjennomsnittelig 5-6 dgr i uken, så å treffe burde ikke være noe problem:P svømmerne hans er i fin form også:) på ul sa gyn. at jeg hadde mange klare egg men av følgende som manglende el så ble jeg ikke gravid.fikk el på min første pergokur forrige syklus,men ble ikke gravid=/

Skrevet

og.. jeg var gravid for 2 år siden (med samme mann så klart) , kan eggelederne mine ha litt tette siden da?

Skrevet

Det er ganske så usansynelig...

Så jeg håper at hvis du nå får el av pergo, at det da klaffer kjapt for dere :)

Skrevet

det håper vi også ;) lurte litt på hvorfor det ikke klaffet så lenge jeg fikk el men får håpe det klaffer snart;) tar en pausemnd fra pergo nå, (fikk ikke beskjed fra gyn om å gjøre det) for å ikke klekke 5 egg på engang :P har lest at det har klaffet for andre i pausemnd, så jeg håper=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...