♥REBECCA♥ Skrevet 23. januar 2010 #1 Skrevet 23. januar 2010 http://www.barnimagen.com/content/view/imageingallery/572015
Gjest Skrevet 23. januar 2010 #2 Skrevet 23. januar 2010 Fin kjole... men kanskje ikke helt det jeg forbinner med bryllup. Men har sett verre kræsj med etikette enn dette for å si det sånn Altså med det mener jeg at du kan sikkert bruke den, litt avhengig av de du skal til. Hvor høytidlig de er osv.... Men altså : veldig fin kjole
Shiira Skrevet 23. januar 2010 #3 Skrevet 23. januar 2010 Fantastisk nydelig kjole, men kanskje litt for lik en brudekjole? Vil jo nødig konkurrere med bruden når man går i bryllup. Kanskje i en annen farge? Og så kommer det jo ant på brudekjolen da...
FruTennplugg+guttepluggene Skrevet 23. januar 2010 #4 Skrevet 23. januar 2010 ja, enig hadde vært bedre med en annen farge , ellers va den veldig fin altså, men too much, hadde jeg gifta meg å sett neon med en sånn kjole i mitt bryllup så ja hadde blitt sånn hmmmm... ;-))) Hvis du skjønner
iok med sønn <3 Skrevet 23. januar 2010 #5 Skrevet 23. januar 2010 Vet du, den var kjempe fin!! Men jeg må nok si meg enig i at fargen er litt feil for et brullup. Så om du kan få den i en annen farge, er det jo bare å hvie seg rundt
millie+2klumper Skrevet 23. januar 2010 #6 Skrevet 23. januar 2010 Hvor kan en bruke denne kjolen da visst ikke i et bryllup? Det lurer jeg på
fiskelisken Skrevet 23. januar 2010 #7 Skrevet 23. januar 2010 Syntes kjolen var veldig fin men kanskje litt mindre "brudekjole" hvis den hadde vært kortere. Da kunne mann fint hatt på seg denne
maysa 1979 ter 3 okt Skrevet 23. januar 2010 #8 Skrevet 23. januar 2010 den var rett og slett helt rååååå...heldig som kan gå med sånt ...den er da absolutt ikke noe kjole som konkurerer med en brudekjole...om bruden har ordentlig brudekjole...syns du kan bære den med stolthet jeg...gjør det du føler er rett selv ...om bruden er en bekjent og du er i tvil så spør da vel. er du mørkhudet?
Sunniva10Jonas12<3 Skrevet 23. januar 2010 #10 Skrevet 23. januar 2010 Jeg syntes kjolen var kjempefin:) Og den ville passet i et bryllup spør du meg. Du kan jo høre med bruden om hva hun syns, så blir jo valget enkelt om du kunne tenke deg å gå med denne.
venter på den lille :) Skrevet 24. januar 2010 #11 Skrevet 24. januar 2010 ÅH, DEN VAR NYDELIG!!! Du har kjempegod smak :-))))))
enlitenpågang Skrevet 24. januar 2010 #12 Skrevet 24. januar 2010 http://www.nameit.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?langId=100&storeId=12901&catalogId=10101&partNumber=5700345183332-LAVEND Synes denne er så fin, den passer bedre til et bryllup. Den finnes i svart også. Men desverre er det få størrelser igjen.
iok med sønn <3 Skrevet 24. januar 2010 #13 Skrevet 24. januar 2010 Spør bruden da, vist du virkelig ønsker kjolen, for den var veldig fin. Selv er jeg veldig innen bryllup og regler... å ting begynner å bli litt mer uhøytidelig enn hva det var før... Den har jo selvfølgelig brude "glam", men det er fargen jeg er usikker på... Og jeg ser at noen spør hvor ellers en skulle brukt en slik kjole? Jo det kommer jo ann på hvor godt du liker å pynte deg det da. I store selskap med stil går den jo helt fint eller dåp? Kommer helt ann på personen Lykke til med letingen Jeg er også ute etter en kjole til bryllup
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå