Nea og juniors mamma Skrevet 23. januar 2010 #1 Skrevet 23. januar 2010 Er det noen som vet hvordan en får lagret mobilnummeret fra en som ikke er i kontaktlisten fra før og har sendt en SMS? Det er mye kult med iPhone, men må si den ikke er helt optimal i forhold til andre.
Rampongi Skrevet 23. januar 2010 #2 Skrevet 23. januar 2010 helt øverst i mld ved nummerert er det en hvit pil med blå runding rundt. Trykk på den og opprett ny kontakt. Iphone er knall
Nea og juniors mamma Skrevet 23. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 23. januar 2010 Jeg vet ikke om det er forskjeller på dem men samboeren har topmodellen og får det heller ikke til på sin. Øverst ved nr'et står det til høyre; rediger og til venstre; meldinger i blå bokser. Ingen hvit pil med blå ring rundt.....grrrrrrrrr :/
Gjest Skrevet 23. januar 2010 #4 Skrevet 23. januar 2010 Toppmodellen? Jahaja... Mener du da 3Gs (den nyeste?) eller har han den i gull fra England? Samme det, dersom du går helt øverst i meldingen (ikke bare øverst på skjermen men helt øverst i chatten som fremkommer av meldinger) Der ligger valgene "ring" og "kontaktinfo" i grå bokser. Klikk på kontaktinfo.
Nea og juniors mamma Skrevet 23. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 23. januar 2010 Ha ha ha, nå tror jeg jeg ler meg i hel..... Jeg anser meg selv som relativt kompetent både pc- og iphonemessig, men dette har jeg rett og slett ikke fått med meg. Skrollet meg oppover i meldingene og der, der endelig. Nå kan jeg lagre. Takk jenter ja jeg sa toppmodellen, det var kanskje fordi den er av den nyeste 3Gs med størst kapasitet (føler et lite mindreverdighetskompleks her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå