Gå til innhold

IPhone brukere......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet hvordan en får lagret mobilnummeret fra en som ikke er i kontaktlisten fra før og har sendt en SMS?

Det er mye kult med iPhone, men må si den ikke er helt optimal i forhold til andre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

helt øverst i mld ved nummerert er det en hvit pil med blå runding rundt. Trykk på den og opprett ny kontakt.

Iphone er knall :)

Skrevet

Jeg vet ikke om det er forskjeller på dem men samboeren har topmodellen og får det heller ikke til på sin. Øverst ved nr'et står det til høyre; rediger og til venstre; meldinger i blå bokser. Ingen hvit pil med blå ring rundt.....grrrrrrrrr :/

Skrevet

Toppmodellen? Jahaja...

Mener du da 3Gs (den nyeste?) eller har han den i gull fra England?

Samme det, dersom du går helt øverst i meldingen (ikke bare øverst på skjermen men helt øverst i chatten som fremkommer av meldinger) Der ligger valgene "ring" og "kontaktinfo" i grå bokser.

Klikk på kontaktinfo.

Skrevet

Ha ha ha, nå tror jeg jeg ler meg i hel..... :)

Jeg anser meg selv som relativt kompetent både pc- og iphonemessig, men dette har jeg rett og slett ikke fått med meg. Skrollet meg oppover i meldingene og der, der endelig. Nå kan jeg lagre. Takk jenter :)

ja jeg sa toppmodellen, det var kanskje fordi den er av den nyeste 3Gs med størst kapasitet (føler et lite mindreverdighetskompleks her ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...