mamma til tre nydelige jenter Skrevet 23. januar 2010 #1 Skrevet 23. januar 2010 hvordan vet man at man har det? er lysrosa slim å betrakte som tegningsblødning eller?
pjokkemamma*07+10* Skrevet 23. januar 2010 #2 Skrevet 23. januar 2010 er ikke det heller slimproppen da? jeg vet ikke egentlig. blødde kjempemasse for to dager siden og da var det visst tegningsblødning, men det var veldig sjelden at det kom så mye blod, brukte å være mer en liten blødning sa de. så jeg var inne til observasjon i et døgn pga det. til slutt, når blødningen stoppet, så kom det masse blodig slim, og da var det slimproppen trodde de. jeg prøvde å spørre flere av jordmødrene litt ut om forskjellen på tegningsblødning og slimpropp, og de svarte ganske vagt alle sammen, akkurat som om det ikke var noe entydig svar på det. men ettersom jeg har skjønt er tegningsblødning mer en blødning, da blodkar brister i mormunnen, mens slimproppen er blodutblandet slim.
mamma til tre nydelige jenter Skrevet 23. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 23. januar 2010 slimproppen gikk for 3 uker siden. (det var ikke tvil for å si det slik) hehe
pjokkemamma*07+10* Skrevet 23. januar 2010 #4 Skrevet 23. januar 2010 skjønner. men den kan gå igjen, for den lages visst på nytt. men kanskje ikke så fort. nei, jeg vet ikke jeg. de jordmødrene var så uklare at det virket som de nesten ikke visste helt selv hva de skulle si om tegningsblødning. kanskje den kommer i masse forskjellige former . en eller annen modning er det jo hvertfall da... jeg trodde tegningsblødning ville si at man var nære fødsel, men de sa at det fortsatt kunne gå et par uker til allikevel så... da har det jo ikke så mye å si egentlig.
mamma til tre nydelige jenter Skrevet 23. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 23. januar 2010 nei, er ikke lett å bli klok på denne gravide kroppen det er sikkert har termin idag så fødselen er ikke langt unna uansett. stusset bare litt da det plutselig kom rosa slim, men det har stoppet opp nå så.
Turbomamma<3<3<3 Skrevet 23. januar 2010 #6 Skrevet 23. januar 2010 Skrev på den andre tråden om det å gå på overtid, men legger det til her også! Jeg hadde tegningsblødning, eller blodslim som jeg velger å kalle det, hele dagen før jeg fødte. Hadde også svake rier helt fra natt til søndag og hele søndagen. Gutten min kom til natt til mandag, bare 40 min. etter vi kom til sykehuset. Riene bygde seg nemlig ikke skikkelig opp før etter midnatt, og da gikk det fort til han var ute kl.03:10. Jeg var så sikker på at jeg måtte til igangsetting den morgenen, men det slapp jeg. Hold motet oppe og håper at dere er i gang nå siden dere har tegningsblødning! Det er vel tegn på at det er i gang hvertfall!
fiore Skrevet 24. januar 2010 #7 Skrevet 24. januar 2010 Ah, spennende... jeg har hatt rosa utflod/ blødning fra igår ettermiddag, våknet på morgonen av at jeg hadde sammentrekninger i magen / vondt i korsryggen. Har følt dette nå hvert 10. minutt...håper ting er på gang! Skal man ringe føden da det kommer blod? Har litt høy terskel for å ringe... men ser det står det i papirene at man skal ringe ved blod fra skjeden... Hvordan går det med deg januarbaby<3twins 04? Noe mere action?
mamma til tre nydelige jenter Skrevet 24. januar 2010 Forfatter #8 Skrevet 24. januar 2010 litt mer rosa slim å murringer i rygg. tenkte jeg skulle ta meg en gå tur for å se om det kunne få litt fart på ting.
camilla gutt 06+gutt10 FØDT:) Skrevet 24. januar 2010 #9 Skrevet 24. januar 2010 Å, så spennende! Håper det tar seg opp og at du føder snart. Har fulgt med deg litt siste tiden, hvordan gikk det på kontroll på fredag mht. igangsetting etc.
mamma til tre nydelige jenter Skrevet 24. januar 2010 Forfatter #10 Skrevet 24. januar 2010 skal settes i gang på tirsdag om ikke det er for travelt på føden så har ikke lenge igjen uansett
camilla gutt 06+gutt10 FØDT:) Skrevet 24. januar 2010 #11 Skrevet 24. januar 2010 Så bra! Da er det bare noen dager å vente i verste fall. Håper du kommer igang av deg selv, da. Lykke til
mamma til tre nydelige jenter Skrevet 24. januar 2010 Forfatter #12 Skrevet 24. januar 2010 takk, ser frem til å få noe søvn snart å bli kvitt alt av unyttige vondter. Du må også ha lykke til med fødsel
pjokkemamma*07+10* Skrevet 24. januar 2010 #13 Skrevet 24. januar 2010 Lykke til dere, jeg har gått en lang tur og spist sterk mat idag, og håper at det kan ha litt nytte. Bare tre dager over enda, så det går jo greit å vente noen dager til, men syns det er litt slitsomt nå som vi var innstilt på fødsel på torsdag da vi var på sykehuset med tegningsblødningen og riene bygde seg opp ganske kraftig. Nå går vi liksom bare på vent her. Det er litt slitsomt syns jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå