Anonym bruker Skrevet 23. januar 2010 #1 Skrevet 23. januar 2010 Jenta vår på 4 fikk d til jul, men hun har ikke ro i det hele tatt og jeg må jo hjelpe med alt. Hvor gamle er deres jenter som holder på med det, og klarer det noenlunde selv?
camilla^ Skrevet 23. januar 2010 #2 Skrevet 23. januar 2010 Har 4 unger her i huset som holder på, hun ene fikk senest idag noe til dette. Hun minste som akkurat har blitt 5 har fått mere roen nå enn når vi kjøpte de for en stund siden. Nå kan hun sitte og tegne ett eller to mennesker før hun farer opp igjen. Og hun har normalt ikke roen til å sitte på rompa mer enn ett minutt av gangen ellers. Men her i huset så er det som sagt 4 barn som syns det er gøy, og meg og min mann også.
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2010 #3 Skrevet 23. januar 2010 Da tror jeg at jeg skal legge d litt vekk i skapet å vente litt eller ta det fram om hu spør. Hva gjør dere når d blir tomt for sånne mønster ark, regner med at d blir brukt en del av de når dere er så mange;) HI
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2010 #5 Skrevet 24. januar 2010 Dytter Jeg vil gjerne også ha tips om hva dere bruker når de mønster arkene har tatt slutt.. Til HI jeg har ei jente på 9 som holder på med dette og klarer selv..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå