Anonym bruker Skrevet 23. januar 2010 #1 Skrevet 23. januar 2010 Har en jente på 14 mnd..så er jeg 3,5 mnd på vei. Har nå vært veldig dårlig pga svangerskapet siden begynnelsen av desember. Klarer ikke å glede meg over graviditeten. Sambo jobber 14-timers dager pga det er sesong på jobben og nå har det vært sykdom her hjemme i to uker.. Kjenner jeg snart blir gaaaal. Har ikke overskudd til vesla mi siden jeg bare lever på vann, sover når hun sover osv.. Får så dårlig samvittighet ovenfor henne, så hvordan skal jeg klare det med TO?
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2010 #2 Skrevet 23. januar 2010 Har du mye oppkast?? Hvis du har det, så vil jeg anbefale deg og ta prostafen, det får du kjøpt på apotek, resept fri. Det er reisesyketabletter, de funker som bare, det kan du trygt ta uten noe som helst. Jeg tok det i lang tid i svangerskapet, og det var en åpenbaring:)
blond Skrevet 23. januar 2010 #3 Skrevet 23. januar 2010 Du kommer deg opp igjen, helt sikkert! Når du får i deg nok næring igjen stiger formen og ting ser annerledes ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå