Gå til innhold

Hei dere som er 37 uker, hva kjenner dere??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 36 fulle uker ut fra Ul termin men min termin er jeg 3 fulle uker.

Men hva kjenner dere?

Jeg kjenner ingenting og ikke noe slim eller propp eller kynnere eller noe. Aldri vært sånn med min fire andre.

Så en liten oppdatering på hva dere kjenner?

=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skulle stå 37 fulle uker. Når jeg var på jordmor samtale og fikk ny UL sa de at jeg nok var en uke lenger på veg etter måla.

Skrevet

Jeg er ikke 37 fulle uker men 36 uker og 5 dager ut i svangerskapet idag (37 uker i overmorgen). Ikke noe slimpropp her heller, men masse kynnere og trykk der nede når jeg står eller går. Det verste er når det stikke sånn ned i der æsj.

Skrevet

Jeg er i uke 39. Hadde bare de vanlige kynnerne i uke 37. Ikke vonde kynnere, bare at magen ble hard. Ellers absolutt ingenting...ikke noe nedtrykk eller slim. I uke 38 hadde jeg min første våkennatt med menssmerter som kom i tak hele natten...vonde kynnere. Etter det har det vært stille igjen. Og har fortsatt ingen symptomer på at fødsel nærmer seg.

Skrevet

Er i uke 37+3. Kjenner mye nedpress. Babyen skrur seg nede i bekkenet :/ Mye slim dagen lang, og perioder med menssmerter. Stikkinger i kjeden. Kynnerne har økt i intensitet de to siste dagene. Kommer når jeg sitter i ro og om natten. Etter samleie kommer de regelmessig og kan være ganske smertefulle. Da jeg var på butikken i dag kunne det kjennes ut som om babyen var "på tur ut". Presser mye nedover. Vet ikke om dette trenger å bety noe, men kan jo håpe på at det er endel modning på gang i hvertfall :)

Skrevet

er 37 uker imorgen. Har heller ingen tegn i det hele tatt.. ikke kynnere heller. (har hørt at de mest sannsynelig er der men at jeg bare ikke kjenner dem). Er førstegangs så vet ikke hvordan det kjennes heller.. men ikke noe slim o.l heller. Så jeg er forberett til å gå over tiden siden ting ser ut til å gå veldig tregt..:)

Skrevet

Etter ulterminen er jeg 37 uker, men utifra min egen 38. Jeg kjenner kynnere. Det kommer spesielt når jeg reiser meg opp av sofaen, bøyer meg ned eller anstrenger meg mye.

Ellers er det vel ingen ting...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...