Gå til innhold

Sliter sånn med matlysten. Noen gode tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tidligere slitt litt med mitt forhold til mat.. Men har aldri utviklet spiseforstyrrelse i den grad.

Men etter at jeg sluttet på p-pillene, så har jeg overhode ikke matlyst lengre. Det er helt grusomt. Holder på å kaste opp om morgenen av sult, også prøver jeg å spise, og sitter i en time og to etterpå for å holde maten nede. All bevegelse gjør meg dårlig. (etter jeg har spist)

Det er halvannet år siden jeg sluttet på pillene nå, så kan ikke fatte at det er de som gjør det heller..

Har liksom ingenting jeg har lyst på, fysen på.. Frukt har jeg alltid vært glad i, men nå stopper det ved juicen. Orker ikke spise mer enn jeg gjør.. Klarer på en god dag, og spise tre måltider. På en dårlig dag blir det litt middag på kveldingen bare..

Det er veldig opp og ned egentlig. Ei uke er det ok å spise ofte, men da blir det jo desto mindre jeg orker...uka etterpå er det så vidt jeg får i meg noe mat.. Huff...det er så slitsomt :(

Har bare lyst å kunne kose meg med middagen jeg steller i stand for meg og min kjære....*sukk*

Noen som har noen gode tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje et legebesøk hadde vært på sin plass?

Dårlig matlyst bør sjekkes ut da det ikke er normalt.

Skrevet

Du må trene deg opp til å tåle mer mat. Jo mindre du spiser jo mindre tåler du.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...