Anonym bruker Skrevet 23. januar 2010 #1 Skrevet 23. januar 2010 jaja da stakk typen gjennom 7år for to dager siden. sover hos mora ,trengte og tenke og finne ut av ting er alt jeg har fått vite. kjekt. kjenner det stikker spes nå som det er lørdag og jeg ikke har en kr til snop eller en øl :(må bare få det ut en plass. skal jeg sitte her ikveld også alene og glo i veggen.. hvordan hadde dere tatt dette.han har skrevet elsker deg på msn ?? forvirrende. går det an og spørre om han vil bli med og se film ikveld når han leverer småen ?
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2010 #2 Skrevet 23. januar 2010 Får håpe du har mat da. Kan vel leve uten snop og øl. Ha en fin kveld.
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2010 #3 Skrevet 23. januar 2010 Ville latt ham finne ut av ting uten at du blander deg for mye opp i det...
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2010 #4 Skrevet 23. januar 2010 Du bør vel ikke ta kontakt med noen bare fordi du ikke har penger? Hvorfor har du ikke penger forresten?
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2010 #5 Skrevet 23. januar 2010 Hvis du vil ha tilbake en type som har gått fra deg, er oppskriften enkel: Ikke lag noe styr. Ikke gråt når han ser deg, ikke tigg, ikke kommenter noe. I løpet av en uke er han tilbake, garantert. Hvis du lager et styr, bekrefter du for han at du er ei masekjerring, og at du prøver å overstyre han. Da kommer hans forsvarsmekanismer inn, og løpet er kjørt.
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2010 #6 Skrevet 23. januar 2010 Dersom han skriver elsker deg på msn så tror jeg rett og slett han trenger en tenkepause og så kommer tilbake til deg etter det. Vi har alle behov for å være litt fra hverandre av og til. Kanskje dere har vært litt for mye samme i det siste og han derfor føler at han trenger en liten pause? Meg og sambo har det hvertfall litt slik dersom vi er altfor mye sammen. Vi passer som regel på å få litt tid for oss selv av og til slik at vi får den alenetiden vi trenger for å sortere tanker osv. Da mener jeg ikke at vi vurderer forholdet vårt, fordi det er solid, men alle tanker i hverdagen og når vi da har fått vært litt alene er det stadig en av oss har kommet på noe vi vil ta opp med hverandre for å gjøre samlivet bedre!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå