Gå til innhold

Hvordan sørget dere etter MA?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sørge? Herlighet... Det er en abort, noe som ikke er levedyktig fra naturens side.. Jeg var litt nedfor en helg, så var det over.

Tenker på de som mister barna sine når de er 1-2-3 år gamle, de føler seg nok hånet og spytta på når de hører folk som sørger over en abort.

Skrevet

Beklager, men jeg er midt i den helgen og i hodet mitt har jeg faktisk mistet ett barn med termin august 2010. Sorg er sorg, men vi takler det på forskjellige måter. Jeg trodde også jeg var sånn ferdig over helgen, men kjenner at dette er tøffere enn jeg ville ane.

Skrevet

Du har min medfølelse:(

Jeg har også hatt en MA, første gang jeg var gravid. Jeg var akkurat 12 uker på vei og trodde jeg var trygg når det ble oppdaget. Jeg gråt og gråt den uka, deretter ble jeg helt oppsatt på å bli gravid igjen..

Du får gråte og la det ta den tida det tar. Selv om det ikke var et barn enda, er det jo knuste drømmer og fremtidplaner..

Skrevet

Hei vennen.

En MA er forferdelig. Ikke nok med at man har mistet den lille spiren sin, men jeg var også plaget en god stund med at jeg faktisk hadde gått rundt med et dødt foster i magen i ukesvis uten å merke det.

Jeg var sykemeldt i 2 uker etterpå, men sørget en god stund etter det også. Husker ikke helt hvor lenge.

Det at vi fikk "problemer" med å bli gravide igjen, bygget også litt opp om sorgen. Tenker fremdeles litt på den august -09 babyen jeg skulle ha hatt, og håper jeg får beholde min august -10.

Gråt og ta den tiden du trenger.

Sender deg en stor trøste klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...