Musemor med tre søte små Skrevet 23. januar 2010 #1 Skrevet 23. januar 2010 Skal på UL mandag morgen. Kjenner at jeg gleder meg så det bobler i blodet, samtidig............samtidig husker jeg MA'en for et år siden så alt for godt. Var i uke 10 og fosteret hadde vært dødt i 5 uker. Er så nervøs for at det skal skje igjen at jeg skjelver. XXXXXXX for at jeg får se en sprellende baby med bankende hjerte. Er 9+3 idag.
K ♥ tærten Skrevet 23. januar 2010 #2 Skrevet 23. januar 2010 Lykke til =) Kjenner akkurat samme følelsen her for skal på UL til mandag selv, men jeg er bare 8+4 da. Oppdater her når du er ferdig, så håper jeg vi begge har gode nyheter å komme med
Tezz78 Skrevet 23. januar 2010 #3 Skrevet 23. januar 2010 Skal også på mandag... Vi får krysse fingrene for hverandre Er da 7+1.....
Musemor med tre søte små Skrevet 23. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 23. januar 2010 Lykke til dere også. Jeg skal på jobb etterpå, så kommer først med oppdatering etter at jeg har kommet hjem derfra. BiMer ikke på jobb
Zeke Skrevet 23. januar 2010 #5 Skrevet 23. januar 2010 Skjønner deg veldig godt, skal selv på UL til mandagen å er livredd. Hadde to SA i fjor, å kjenner at jeg virklig gruer meg enda jeg hørte hjertelyden seinest i dag så er jeg redd det er noe galt med den lille i magen. Var på UL i uke 10 å da så alt bra ut men de kan ikke se evt feil så tidlig. Men samtidig så har jeg fått to friske barn før så håper at det går den veien denne gangen også. Sender deg all gode tanker å klemmer , skal se det går bra til mandagen, at det banker et lite hjerte for deg å armer og bein spreller. klem
Musemor med tre søte små Skrevet 23. januar 2010 Forfatter #7 Skrevet 23. januar 2010 J-76 lenge siden sist. Hvordan går det med deg??? Savnet deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå