Gå til innhold

Dere som nærmer dere 30 år..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan synes dere det er å ikke ha lenge igjen av 20-årene? Synes det er litt skummelt jeg:/ 30 liksom, høres så mye ut.

Er bare 28 enn så lenge da:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fyller 30 om litt over to måneder. Det er litt rart. jeg har på ingen måte aldersnoia, men jeg har j vært i 20-årene hele mitt voksne liv. Ikke skummelt, men litt rart. 20-årene, det er jo meg, liksom. Men som min 34 år gamle kjæreste tørt bemerket: "Det finnes faktisk et godt liv etter 30 også!" Får vel tro ham, da... ;)

Skrevet

Kunn eikke brydd meg mindr eom det å bli 30, betyr ingenting for meg.

Eneste jeg tenker på med fullt alvor er nemlig, å holde kroppen i form, slutte helt med røyking og passe på kostholdet. Jo eldre man blir, jo lettere kommer sykdommer.

Men 30 er ingen alder! :)

Skrevet

Merker at jeg må gjøre mer innsats for å se bra ut nå enn da jeg var tidlig i 20-årene, det er litt kjipt, men sånn er livet:)

Skrevet

Føler mer press på meg om at ting burde være på plass nå som jeg snart er 30, som hus, utdannelse og jobb.. da er det litt surt å være uten jobb og angre litt på utdannelsen min. Er veldig i tvil om jeg skal ta ny utdannelse eller ikke. Sånn sett merker jeg jo at jeg ikke er 22 lenger..

Skrevet

Jeg synes det er skummelt! Hvor ble årene av? Og jeg føler meg ikke gammel nok til snart å bli 30 år... hehe.

Skrevet

I det siste har jeg fått kommentarer som: "wow, er du SÅ gammel" når jeg sier hvor gammel jeg er.. det er litt kjipt at folk synes jeg er "gammel". Hehe. Men det er jo ofte folk som bare er 20 selv som sier sånt da:)

Får ta det som et kompliment, folk tror visst jeg er yngre enn jeg er.

Skrevet

Jeg er 31, og så langt er tredveåra MYE bedre enn tjueåra :o) Trives bedre med kroppen min.

Skrevet

30 er ingenting om du har oppnådd noe - verre om du ikke har kommet noen vei. Å nærme seg førti er derimot uansett verre, siden du faktisk risikerer at kroppen din er i forfall uansett hvor godt du behandler den. Det finnes ikke det treningsopplegg eller den kostplan i verden som kan bremse at huden, leddene etc faktisk blir eldre.

Skrevet

Enig i det du sier der 14.01.. tenker mye over at jeg burde ha oppnådd ditt og datt nå som jeg er blitt så "gammel". Men jeg har jo mann, barn og hus da:)

Skrevet

Det er jo der det ligger for mange som sliter med 30-årskrisa: man skal jo helst ha skaffet seg i det minste en eller to av disse, eller/og en utdanning og jobb man kan være fornøyd med - noen står igjen med kryss ut for altfor få av disse punktene og blir deppa av den grunn. Men dette er tross alt mer styrbare funksjoner enn aldring.

Anonym 1401

Skrevet

Lenge siden jeg ble 30, så hører vel strengt tatt ikke til her. :)

Hadde full 30-årskrise i sin tid, husker jeg, men det handlet vel mest om karriere og sånt. Det gikk bra. Satte i gang med utdanning innenfor det jeg var interessert i, og selv om det har vært stritt ved siden av full jobb, er jeg utrolig fornøyd med det valget.

Utseendet fikk jeg bedre og bedre forhold til, og i dag er jeg veldig avslappet.

Parforhold og sex har blitt utrolig bra.

Så mye å glede seg over, altså. Livserfaring og klokskap som kommer med årene gjør livet bare bedre.

Lykke til med 30-årene alle sammen!

Skrevet

Jeg er 36 nå og husker hvor jeg grudde meg til 30årsdagen... Men det blir så fint, må se det positive, pluss hva er alternativet til å bli eldre? ;)

Skrevet

Jeg har vært 28 i fire år nå, og det funker som bare juling.

For meg var ikke 30 noe krise, selv om jeg nettopp hadde begynt å studere igjen. Det meste i livet var på plass likevel, og jeg hadde det godt med meg selv.

Skrevet

Ja, jeg synes det er veldig rart... Er 28 så har et par år igjen, men allikevel. Jeg holder meg godt - så det er ikke utseendet jeg tenker på, men bare det faktum at jeg virkelig er voksen;)

Skrevet

Det er en rar følelse i grunnen, det å innse at en selv er blitt voksen.. ikke ungdom, ikke ung voksen, men VOKSEN.

Vet ikke helt om jeg liker det:)

Skrevet

Over 30 nå, men det året var faktisk helt j....! Handla som en gal og gjorde en masse dumt. Skikkelig krisestemning var jeg i. Men det roa seg gudsjelov etterhvert...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...