Gå til innhold

Noen fra Moss/Rygge her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Driver og titter på hus om dagen, og Moss/Rygge er et av stedene vi kunne tenke oss å bo. Noen som har "ris og ros" om Moss og det som finnes der? Hadde vært artig å høre litt erfaringer og meninger fra folk som bor der.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

bodd i både Rygge og Råde, liker Råde best, spørs litt hva man ser etter, men koselig og roligere enn i Moss og mange steder i Rygge

Skrevet

Flytt heller til Råde!

Mye kosligere ;)

Skrevet

Takk for tilbakemeldinger. Noen flere med innspill?

Skrevet

Jeg er vokst opp i Moss og kan anbafale byen.

Mye bedre enn sitt rykte - som gjerne er Mosselukta for mange.

Det er ikke mange andre norske byer som har så fine badestrender rett ved sentrum. Det er også fine skimuligheter i Mossamarka, man kan dra på kanotur i Vannsjø. Men best av alt er nærheten til fjorden synes jeg.

Jeg ville latt jobbsituasjonen påvirke valget. Hva jobber dere med?

Råde og Rygge er fint, men mye mer usentralt.

Moss er tross alt en by og har også fin nærhet til Oslo og mulighet for å pendle.

Når barna en dag blir tenåringer er de nok mer begeistret for å bo i Moss enn på landsbygda i Råde......

Skrevet

Kjære vakre..

Råde usentralt? Midt mellom de 3 største byene, vil jeg neppe kalle usentralt..

Kort vei til togstasjon, og buss til Oslo rett rundt hjørnet..

Skrevet

Jeg har bodd både i Moss og Rygge, men for meg passer Moss best. Fine turmuligheter, sjø, badestrender, veldig sentralt:))) Jeg vil anbefale Jeløya, der er det fint å bo:)))

Lykke til:)

Skrevet

Annen ros; mange hyggelige kafeer, Alby er flott, Røed Gård, Mølla (verneverdig område - hyggelig), kino, utesteder (for dem som liker det - jeg vet ikke så mye om det lenger... he he he...) godt knunstnermiljø, konserter, teater (park), legevakt i nærheten... sikkert mye mer... liker meg godt her så jeg "ser" ikke så mye negativt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...