Anonym bruker Skrevet 23. januar 2010 #26 Skrevet 23. januar 2010 Er vel ikke være enn å kåte seg opp på bilder og filmer.
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2010 #27 Skrevet 23. januar 2010 Jeg stirrer med vellyst på andre menns edle deler selv om jeg er fornøyd med mannen min.
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2010 #28 Skrevet 23. januar 2010 jo det er litt verre enn bilder og filmer, siden det er et menneske som står like foran deg, i enkelte tilfeller også sitter på fanget hans og gnir musa mot skrittet hans. Men når det er sagt, så er jeg ikke begeistret for bilder eller filmer heller jeg da, det er faktisk levende mennesker edt også..
LillaGorilla♥♥ Skrevet 23. januar 2010 #29 Skrevet 23. januar 2010 Tja, jeg hadde vel heller ikke likt så godt om mannen min gikk på strippeklubb, men ikke fordi jeg ville blitt spesielt sjalu- jeg synes ganske enkelt det bare er teit. Men sjansen for utroskap er nok langt større ute på byen, på nachspiel, jobben, julebord osv enn på en strippeklubb, HI. Så akkurat det ville jeg ikke bekymret meg for. Og langsurhet er usannsynlig usexy, og ikke noe å satse på om man vil beholde partneren sin.
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2010 #30 Skrevet 23. januar 2010 Nei, det synes jeg faktisk ikke. Hadde jeg vært på strippeklubb med mannlige strippere hadde jeg selvfølgelig sett med vellyst jeg også uten at det har noe med mitt forhold til min mann å gjøre - han blir ikke kjedeligere eller styggere eller mindre attraktiv for meg pga det! Vi har valgt hverandre og fått 3 barn sammen, og stoler heldigvis på hverandre. Vi må da få ha ørlite spenning i hverdagen i form av slike ting også, ikke bare glo på hverandre hele tiden. Han er fullstendig klar over hva som skjer dersom han er utro, så jeg tror ikke sjansen for det er særlig stor! Og dersom han skulle være så dum, er det største tapet hans.
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2010 #32 Skrevet 23. januar 2010 Det er ikke mye likestilling i landet egentlig. Menn er som de er uansett. De ser på damer som nakne individer og sexdyr, intet annet. At de skal ha like rettigheter, lik lønn, osv driter de i. De skal ha en kone hjemme for barnelaging, vaskehjelp og barnepasser, mens de selv drar på byen og oppsøker de lekre babene de drømmer og fantaserer om. Den kjedelige kona hjemme driter de i, bare de får litt nakenhygge med en platinablond, silikonbabe som skal gni skrittet sitt over den bulende kuken i et mørkt avlukke.
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2010 #33 Skrevet 23. januar 2010 13.18. Du har visst ingen illusjoner om menn? Blitt svikta? Virker veldig bitter. Kom deg videre!!
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2010 #34 Skrevet 23. januar 2010 Ville mennene deres følt seg truet hvis han måtte sitte hjemme og passe barn, mens dere gjorde karriere som stripper? Eller er mennene deres litt mindre frigjorte?
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2010 #35 Skrevet 23. januar 2010 Ville mennene deres synes det var greit hvis han måtte sitte hjemme og passe barn, mens du gjorde karriere som stripper? Eller er mennene deres litt mindre frigjorte enn dere selv?
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2010 #36 Skrevet 23. januar 2010 Triste greier, ja. Men minn mann er heldigvis ikke av den sorten som oppsøker slike steder. Vi har det bra sammen, og jeg får stadig høre at jeg ser bra ut av andre, og vet at han tenner på meg og er fornøyd med meg. Både intellektuelt, emosjonelt og seksuelt. Men- det er sant som du sier at mange menn ser på damer som objekter, dessverre. jeg blir selv alltid sjekket opp når jeg er på byen, også av opptatte menn, og har fått mye oppmerksomhet for utseendet mitt. En gang var det en fyr ute som sa til meg; "når menn ser deg vet du, så ser de ikke en potensiell venn, men et objekt for seksuell lyst" (i forbinselse med at vi diskuterte overfladiskhet og at jeg var lei av at alt dreier seg om utseendet). Det taler jo i grunn for seg selv.. Mange menn er temmelig enkle. Men ikke alle!!
KaMa Skrevet 23. januar 2010 #37 Skrevet 23. januar 2010 Jeg hadde ikke akseptert det. Ikke fordi jeg "ikke unner" mannen min "moro", eller fordi jeg føler meg truet av strippere, eller fordi jeg har så fryktelig dårlig selvbilde osv. Men fordi jeg ikke kunne akseptert at mannen min skulle sitte og se på andre mennesker som reine objekter. Og hadde jeg vært nødt til å være redd for at mannen min skulle ha byttet meg ut med en annen fordi jeg ikke hadde akseptert at han gikk på strippeklubb, så hadde jeg i grunnen ikke vært sammen med ham i utgangspunktet. Fy søren så gode eksempler det er her inn på at kvinner er kvinner verst.. Jeg kjenner virkelig få menn som klarer å hoste opp så kjipe kvinnesyn som enkelte kvinner her inne.
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2010 #38 Skrevet 23. januar 2010 Vet ikke hvor fornuftig det er å være sur lenge, for meg høres det ut som dere bør snakke sammen i stedet. Ser mange her tror dette handler om frykt for utroskap og mangel på frigjorthet. Her hjemme har vi et åpent forhold, og utroskap er derfor ikke noe tema. Vi føler oss rimelig frigjorte, begge to. Men strippig synes vi begge er nedverdigende og objektiviserende. Alt seksuelt må bygge på gjensidig tillit og frivillighet mellom voksne som vet hva de gjør. Alle former for pengetransaksjoner i den forbindelse er fy-fy i den forbindelse.
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2010 #39 Skrevet 23. januar 2010 Dobbelt opp "i den forbindelse" nederst der, men dere skjønner vel.
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2010 #40 Skrevet 23. januar 2010 Jeg skjønner deg sååå godt! Men det er vel fordi jeg har en sambo som jeg ikke føler tenner på meg.. Men likevel, hater slike ting!!
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2010 #41 Skrevet 23. januar 2010 Har du en mann som går på strippeklubb er det sikkert mye annet moralsk galt med ham også. strippeklubb er for folk uten sjel.
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2010 #42 Skrevet 23. januar 2010 Strippeklubber er ekle synes jeg! TEnk om din datter fortalte at hun skulle bli stripper... Jeg hadde ihvertfall ikke likt det, og de jentene og guttene er jo noens barn. Det er jo en form for salg av egen kropp, og de som ser på det er etter min mening mannsgriser.. Så hi jeg skjønner deg veldig godt.. Det handler ikke om sjalusi, men menneskesyn! for en vanvittig objektivisering av kvinnekroppen!! Kvalmt! Trist for meg at jeg har en mann som også synes at det er kult å gå på strippeklubb.. Når jeg tenker på det blir jeg faktisk sur! Jeg har sagt mitt til han, og han velger å ikke ta det til etterretning. Det er i aller høyeste grad hans problem. Nei strippeklubber er skittent og kvalmt! Men HI pass på å ikke vinkle det mot deg og deres samliv. Stå på og formidle til han at du synes det er spy som du sier, for etter som jeg leser det så er det det at du synes det er kvalmt som er problemet ditt, ikke at du blir usikker på deg selv! Stå på jente:-)
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2010 #43 Skrevet 23. januar 2010 Hvor er de på guttetur egentlig? Hvis det er i et av landa som er berykta for bordeller, sexferier osv forstår jeg godt at du er usikker. Men på en helt vanlig klubb i et "normalt" land er det ingen fare. Men selvsagt, det er ikke noe morro at mannen skal stirre på andre nakne damer som vifter med både det ene og det andre rett foran nei.. Jeg ville ikke mistenkt mannen min for noe, men jeg hadde ikke likt det selv.
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2010 #44 Skrevet 23. januar 2010 Det virker ikke som du stoler på mannen din. Jeg stoler på min og vi er veldig åpne mot hverandre uansett hva det er snakk om, også mer tabubelagte områder. Jeg hadde ikke hatt noe problemer med at mannen min hadde gått på strippeklubb, men type sexklubber hvor man går for å ha sex i utlandet har han ikke noe å gjøre på selvsagt...
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2010 #45 Skrevet 23. januar 2010 Det handler vel ikke om å stole på han eller ikke? Det er vel heller at HI ikke liker at han drar på strippeklubb av prinsipp, ikke at hun er redd for utroskap osv.? Kan jo stole på noen, selv om man ikke liker hva de gjør. Det blir jo litt som de som ikke liker at typen røyker hasj, fordi de er i mot dop, og ikke fordi de er redd for hva man da kan finne på.... Sånn satt litt på spissen...
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2010 #46 Skrevet 23. januar 2010 Syns det er dårlig gjort av mannen din å ikke respektere dine grenser for hva du syns er greit og ikke. Det er jo ikke slik at du hindrer han i å dra på byen med gutta, men at han skal på strippeklubb.. Syns det er respektløst å ikke ta hensyn til partnerens grenser, uansett hvor disse er satt. Om han så synes at det er urimelig, så får han ta seg tid til å prate med deg om det, og forklare sin side, og vise forståelse for dine meninger. Han virker utrolig umoden, slik du forklarer situasjonen hvertfall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå