Gå til innhold

Jeg legger på meg, jeg.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jevnt og trutt. Jeg har hatt noen måneder nå med konstant kvalme og sult - fiiin kombo. Har ikke spist usunt, men mer mat, rett og slett. Har vært i full jobb fram til nå hvor jeg har en liten sykemelding en tid fremover, så jeg har ikke ligget på latsiden heller, sånn bortsett fra å kollapse på sofaen etter at de små er i seng.

Synes det er så mange som legger på seg 1 kg og er i uke 27, liksom... Hvordan i alle dager får dere det til??? Konstant trening, grønnsaker og kokt kylling uten skinn?

Hjertesukk fra en fremdeles sulten

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe sånn var jeg sist... bortsett fra at jeg denne gangen spiser mye mindre, både mat og snop, pluss at jeg må bevege meg siden jeg har en aktiv 2-åring har jeg ikke gjort mye annerledes. Nå er jeg 19 uker og har ikke gått opp noe. Sist svangerskap gikk jeg opp 30 kg. Denne gangen kommer det ei frøken og jeg tror kanskje det og har noe å si jeg da. Du får heller tenke at mange av kiloene forsvinner automatisk når babyen er ute. Resten er det faktisk mulig å slanke av seg :) Jeg slanket meg 15 kilo etter guttungen og lærte av meg selv at jeg faktisk kan hvis jeg bare vil :) Så ikke så altfor bekymret for kiloene som garantert kommer om noen uker... Ikke tenk så mye på kiloene er nå min mening! Antagelig er de kommet for en grunn ;)

Skrevet

Hei på deg. Jeg legge og på meg jevnt og trutt. Slitt med mye kvalme.oppkast og sult. legen synes jeg har en sunn vektoppgang. Er 14+1 og lagt på meg 3 kg +. trener ca 2 dgr pr uke, og er sykemeldt pga kraftig bekkenløsning så det blir lite bevegelse dessverre. Sjesker ikke så veldig på godterier, men kjeks er godt. Prøver å spise så sundt jeg kan, men litt uskeielser blir det selvfølgelig. La på meg 22 kg i første sv.skap og 12 i neste, men dette er 16 og 13 år siden. Blir spennende å se denne gang. klem

Skrevet

Så flink du er som trener selv med bekkenløsning, katta! Imponert, her. Jeg har lagt på meg 25 og 23 kg i tidligere sv.skap, men det kan jeg bare ikke gjøre denne gangen, altså =S Har ikke spist mye lade denne gangen pga kvalmen, så får bare prøve å fortsette med det og det relativt sunne kostholdet - og håpe på det beste, hehe.

Skrevet

Er ikke så mye jeg trener. Er på spenst og trener 20 min på ergometersykkel og 15-20 min med lett arm-trening. Har bare trent 1 gang på 14 dgr nå pga kvalme. Prøve å komme igang igjen tirs og tors. Tror kiloene kommer uansett hva man gjør jeg, myyye av det er hormoner tror jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...