Anonym bruker Skrevet 23. januar 2010 #1 Skrevet 23. januar 2010 jeg mener da ikke at han fortsatt ammes.. han ble ammet til jeg mistet melken da han var 7-8 mnd. men han er veldig på puppene, ikke for mat liksom men for å kose,stryke osv. vil hele tiden ha hendene nedi genseren min. hva kommer dette av.. hvor går grensen?synes dette er litt rart.. hva tenker du?
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2010 #2 Skrevet 23. januar 2010 Hehe, måtte le litt av innlegget ditt, min er helt lik! Han elsker å kose med puppene mine. Han er 2 nå, ammet til han var 1 år. Synes det bare er koselig. (Enda vertfall:) ) Er spent på hvordan han reagerer når han (forhåpentligvis) etterhvert får et søsken som tar over puppene mine!
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2010 #3 Skrevet 23. januar 2010 Sånn var fetteren min. Da han var 2,5 år skulle jeg sitte b.vakt for han. Jeg var 14 år. Fikk beskjed om at jeg måtte ligge ved siden av han til han sovnet. Når jeg lå der kjente jeg plutselig at han tok hånda under t-skjorta mi og la hånda si over det ene brystet mitt. Jeg fikk lirket ut hånda hans og holdt han heller i hånda. Fortalte dette til tanta mi og hun ble litt flau og sa at han er litt puppegal og at det er den eneste måten han klarer å sovne på til vanlig : )
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2010 #4 Skrevet 23. januar 2010 Min på 2,5 ble knapt ammet i det hele tatt, og han er veeeldig opptatt av puppene mine. Skal stryke, snakke om dem og titte nedi genseren. Begynner å forstå hvor dypt den faktisk ligger i mannfolka, denne enorme trangen til å glo på og ta på pupper...
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2010 #5 Skrevet 23. januar 2010 Min er 3 1/2 og har helt dilla. Vel å merke kun mine.. Bare kos hvis han finner tøst i dette. Vi avleder diskret når andre er tilstede. Helt uproblematisk, og noen som glir over. Skjønner godt at det er kos jeg. Verdens beste kosleklut ;-)
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2010 #6 Skrevet 23. januar 2010 Min har hatt tendensen, men jeg har tatt bort hånda med en gang. Jeg blir faktisk kvalm av at barnet mitt skal ta meg på puppene. Kan ikke skjønnere dere tillater det?
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2010 #7 Skrevet 23. januar 2010 Sønnen min er snart fire år, og har hatt denne interessen fra han var ca. to. Han får ikke lov til å meg på puppene, og respekterer det. Men han benytter enhver anledning til å se. Når jeg kler på meg, står han i døråpningen og sier: "Jeg tar ikke på, jeg bare ser! Det er lov å se..." Jeg tenker at da har han jo lært noe viktig: lov å se, ikke røre Jeg er enig med en over her: man får virkelig et innblikk i hvor dypt i menn denne puppefascinasjonen sitter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå