annabe36 Skrevet 23. januar 2010 #1 Skrevet 23. januar 2010 Jeg har hatt vonde menssmerter siden kl fire inatt, uregelmessig med alt fra 6 til 70 min mellomrom. Nå kommer de med 15-17 min mellomrom. Varer 40 sek. Vondt i underlivet og langt nede på magen, som når man har diaré :-). Er 2.gangs men fikk aldri egne rier sist, så jeg vet ikke hva man skal kjenne etter. Er to dg over termin, syv dg over menstermin. Hååååper det skjer noe! Kjenner dog lite stilling i livmorhalsen, skulle tro man gjør det når den åpner seg? Ikke noe slim el blod. Var helt umoden på tirsdagskontrollen. Hva tror dere?
annabe36 Skrevet 23. januar 2010 Forfatter #2 Skrevet 23. januar 2010 Stikking i livmorhalsen, skulle det stå.
2tettebabyer Skrevet 23. januar 2010 #3 Skrevet 23. januar 2010 aner ikke... hatt det samme som deg i natt... men mer eller mindre gitt seg nå... er 5 dager over, hadde igangsettingsakupunktur og sex i går... kanskje det har fremprovosert noen maserier og at det er det vi har???
venter baby 3, overtid Skrevet 23. januar 2010 #4 Skrevet 23. januar 2010 Virker på meg som om fødselen din har startet, men det kan jo ennå ta tid til livmorhalsen åpner seg.Jo sterkere rier, jo mer åpner livmorhalsen seg og jo nærmere er du fødselen.Til oppmuntring midt i smertene. Jeg er samme som deg også på min andre dag over termin, og kjenner ingenting, utenom babyen som beveger seg innimellom. Skulle gjerne begynt å kjenne noen rier. Lykke til annabe36.
annabe36 Skrevet 23. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 23. januar 2010 Hm dette var muligens bare lurerier ja, maserier eller modingsrier eller hva det nå heter. Det ga seg litt i 10-tiden, så jeg fint greide å sove til 1400. Våknet etpar ganger av vondt bare. Nå etterpå har jeg også bare kjent noen tilløp men ikke det samme. Trøster meg med at det iallfall er noe som foregår, inntil nå i svangerskapet har jeg ikke hatt en eneste smerte. Håper det tar seg opp igjen! I dag får det bli en tur på kjøpesenter i steden...skal se stresset gjør susen :-)
2tettebabyer Skrevet 23. januar 2010 #6 Skrevet 23. januar 2010 hehe... akkurat det samme som meg det.. ikke hatt noen vondter før i svangerskapet men var litt au i natt.... Gikk en tur senere og kom meg nesten ikke hjem for hadde tre bølger med vondter så jeg måtte stoppe opp... tenkte å ringe for å bli henta, men det gikk jo greit å gå da... tenkte at dette må da være starten på noe, men da jeg kom hjem og satt meg ned forsvant det helt :-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå