Anonym bruker Skrevet 23. januar 2010 #1 Skrevet 23. januar 2010 fikk værdnes søtetste datter for 5 mnd siden, hun er det beste som har hendt meg! men hun er så sur, på dagtid vil hun somregel bare sitte i fange.. hun sitter litt alene, men det går ikke lange tida før hun begynner å syte!! på nettene kan hun ligge ved puppen natten lang å syte... hender hun sover i egen seng 6-7 timer.. men det er ike ofte! jeg er bare så klar å sliten å vet ikke hva jeg skal gjøre:/ vet jo at det å få baren ikke bare er en dans på roser.. men med måte da... blir dette bedre med mnd?? det som er værst er at de fleste dagene får jeg ikke søvn.. å jeg er alene med ansvaret... så slitsomt!
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2010 #2 Skrevet 23. januar 2010 Jeg skjønner at du er sliten!!! Men det er kanskje du selv som har ansvaret for henne, og hvis hub er vant med å sitte på fanget mye så er det kalrt at hun plutselig ikke bare vil ligge for seg selv!!! Det samme er det med puppen om natta... sånn var min 1 også, han suttret også la jeg han lit puppen, det var utrolig slitsomt, og ikke bra for noen, jeg måtte ta opp kampen...han fikk mat før han la seg også fikk han igjen kl 6... men det var en laaaang natt med kamp, han ville ha pupp hver 2 time...isteden fikk han sutten, han hylte og jeg var inne og puttet sutten til han... han sovnet til slutt og natten etter sov han myyyyye lengre, og neste natt ennå lengre. Så mye av det som skjer kan du strye selv, du må bare orke og ta kampe så blir det MYE bedre etetrpå!!!! Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2010 #3 Skrevet 23. januar 2010 Stakkars jenta di.. Hun har jo en mor som ikke gidder å respondere på hennes behov. Da hadde jeg også hylt for å si det sånn.. Når en så liten baby "syter" som du kaller det, er det noe hun vil! Hun syter ikke for moro skyld, og trasser heller ikke... Kanskje hun vil leke med mamman sin? Kanskje dere burde gå i åpen barnehage? Det gjelder å finne på ting.. Og du må lære deg å se barnets behov, ikke bare fnyse og ignorere det som syting. Du har en baby! Jeg fatter ikke hva du forventet deg da du ble gravid, en dukke du kunne dresse opp etter behov og så legge henne fra deg når du er lei eller? Be om hjelp fra helsestasjonen om ting virkelig er sånn som du beskriver her. For da trenger du hjelp.
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2010 #4 Skrevet 23. januar 2010 å her inne er det negativt som vanlig! som jeg skrev.. så sjøner jeg at det å ha barn ikke er en dans på roser... å når jeg atpåtil er alene så kan det være slitsomt engang iblant! å jeg ser behovet hennes, å når hun syter sånn vil hun opp i fanget... finner på ting med henne også, men kan ikke sitte heledagen å underholde henne... har ting som må gjøres i leligheten også!!
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2010 #5 Skrevet 23. januar 2010 Snart er hun gammel nok til å spise babygrøt, og det er fantastisk hvilken effekt et tungt måltid som grøt har på nattesøvnen til en liten en. Min jente ville også underholdes hele dagen, men med husarbeid og en to-åring hjemme på dagen også, måtte hun finne seg i at jeg ikke kunne underholde henne hele tiden. I ettertid angrer jeg litt på at vi ikke kjøpte en bæresele, for da kunne hun være med litt selv om jeg vasket og ryddet litt Men ja, det blir bedre. Noen har større behov for å underholdes, men de må nesten lære å være litt selvstendige angående lek. De fleste stortrives når de får leke fritt på gulvet, og det er jo slik de lærer og utvikler motorikken slik de skal. Prøv deg litt frem
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2010 #6 Skrevet 23. januar 2010 Anonym 09:33 Stakkars deg som alltid er så negativ mot sånne som sliter. Lurer på om DU egentlig har det bra jeg...
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2010 #7 Skrevet 23. januar 2010 Det er lov å bli sliten, jeg har hatt det sånn i kun korte perioder og det har vært pyton. Flere dager og uker i strekk, og jeg ville blitt bra frustrert. Syns du fikk et godt råd om å ta opp kampen, hvertfall om natta. Hun er gammel nok til det nå, så prøv om du kan venne henne til å ligge alene mellom måltid. Om dagen kan du prøve å bære i en meitai eller et sjal. Hvis du ikke har selv, er det kanskje noen som kan låne deg noe. Så slipper du å holde hele tiden, samtidig som hun får kontakt.
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2010 #8 Skrevet 23. januar 2010 09.33: Hva feiler det deg?! Du virker ikke helt god. En 5 mnd gammel baby har ikke så forferdelig mye utbytte av åpen bhg. Det er faktisk lov å bli sliten når man får barn! Det er sånne som deg som er skumle mennesker! Vil bare ønske deg lykke til jeg hi, ting blir bedre:)
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2010 #9 Skrevet 23. januar 2010 Det blir bedre.. Prøv og introduser henne for et grøt måltid på kvelden før hun legger seg, så ammer du henne etter det. Kansje hun ikke får i seg nok melk.. Og blir sulten fortere. grøt metter lenger..
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2010 #10 Skrevet 23. januar 2010 har tenkt på å begynne med grøt, får å se om det blir bedre:-) ikke arti å vær lei av dattern sin eller... snuppa mi:-) håper påå bedring når hun blir større!! 09.33 underholder du barnet dit heletiden duda? HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå