mammatilOliverogMarkus Skrevet 23. januar 2010 #1 Skrevet 23. januar 2010 Skal feire bursdag til fem-åringen min idag og kom til å lure på noe... Er det nødvendig med pølser?? Bursdagen varer i bare to timer og jeg har kake og muffins, og godteposer til dem... Har kjøpt inn pølser, men ble pluteslig usikker på om det kansje blir for mye... Hva pleier dere å gjøre?
❤ mamma til 2 ❤ Skrevet 23. januar 2010 #2 Skrevet 23. januar 2010 d spørs når på dagen feiringen skal være. Er d midt i middag/lunsj tiden så er det veldig godt med ei pølse før kakene. Lever godteposene til slutt når de skal hjem. Så slipper du unødvendig styr, om det er noen som ikke tåler sukker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå