Anonym bruker Skrevet 23. januar 2010 #1 Skrevet 23. januar 2010 Jeg skal rydde og vaske litt her, vaske noen maskiner med klær og forhåpentligvis få rene, tørre klær inn i skapet.. I kveld blir det bursdagskalas så får jeg bare håpe at vi rekker å nyte litt av dagen også.
petite fleur Skrevet 23. januar 2010 #2 Skrevet 23. januar 2010 Jeg skal være våken i et kvarter til, så er det vaktskifte :-) (Jeg sto opp tidlig med lillegutt, altså overtar samboeren om litt) Når jeg våkner, skal vi ut å handle og gå på kafè. Lurer på å lage tapas til middag, kanskje invitere noen venner. Stille og rolig kveld, film og snop.
Hildrandedu Skrevet 23. januar 2010 #3 Skrevet 23. januar 2010 Idag skal jeg feire bursdagen min!!!!!
ormeynglet Skrevet 23. januar 2010 #5 Skrevet 23. januar 2010 Jeg skal på trening om noen timer. Mor skal svette mens de 3 største rocker barnepassen et par timer. Skal bli deilig. Etterpå blir det vel litt handling og kanskje vi rekker oppom skøytebanen en tur hvis hun største vil prøve skøytene sine igjen.
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2010 #6 Skrevet 23. januar 2010 Idag skal det vaskes, noen maskiner med klær, og så skal jeg tørke litt støv og støvsuge litt. Sambo skal få koble til vannet på nykjøkkenet, og så skal vi skru sammen litt skuffer og skapdører. Så skal vi ommøblere litt i den stua som vi er ferdig å pusse opp, så det blir litt hjemmekoselig. Så skal det aktiviseres her, blir nok en tur ut og litt maling med barna. God middag i kveld, og så skal vi se den nye Sherlock Holmes filmen med Robert Downey jr (?) etterfulgt med litt snop Kanskje ikke så spennende, men er sånn vi liker det
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2010 #7 Skrevet 23. januar 2010 I dag skal vi levere gutten vår hos svigers på overnatting. Etter det skal vi kjøpe en graviditetstest. Ta den og eventuelt feire. Muligens med Avatar i 3D:o)
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2010 #8 Skrevet 23. januar 2010 Nå skal jeg vaske over gulvene før jeg vekker mannen og går i dusjen. Når vi så har kledd på oss skal hele familien på shopping. Skal kjøpe noen gaver og handle mat. Når vi kommer hjem skal vi være litt ute og leke i akebakken. I kveld skal jeg i bursdag mens mannen er hjemme med barna. Tror vi får en koselig og fin dag.
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2010 #9 Skrevet 23. januar 2010 sitte med foten i været og håpe at hevelsen går ned:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå