Gå til innhold

Hvor mange dager igjen lørdag 23. januar, damer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Akkurat en uke til termin her. Mannen er borte til i morgen kveld (kan komme på 2 timer hvis det skjer noe), så satser på å drøye over helgen i alle fall. Mye vonde kynnere, spesielt på kvelden. Og, som dere ser på tidspunktet, vanskelig å sove..

Ha en finfin helg, damer!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har 40 dager igjen i dag :D og er dermed høygravid! Og sover tidlig på natten, men har en litt merkelig døgnrytme, så står opp mellom 03 og 05... Sliiitsomt, hvis dette skal fortsette i 40 dager til...

Skrevet

Hmmm sliter også med det å stå opp rundt 3 tiden og JA der er slitsomt. Har 25 dager igjen idag, synes det er så lenge til det er min tur.

Skrevet

40 dager og høygravid.

Jeg syntes ikke tiden kunne gå fort nok fra 100-50, men nå begynner jeg å lure på om tiden kanskje går litt for fort ;)

Jeg sliter også med en merkelig døgnrytme, men dette skyldes lillegutt i magen som jeg mistenker for å allerede kunne klokken. Det slår aldri feil at han begynner å lage liv i femtiden og med de sparkene han presterer så er det ikke mulig å sove gjennom dem.

Skrevet

23 dager igjen til vår lille keiser kommer :)

Skrevet

86 :D

Weeeeeeeeee!

Skrevet

44 dager, og inatt fikk jeg for første gang merke hva halsbrann er for noe. Noen som har gode råd til å bli kvitt det??.

Skrevet

Temin idag! skal ut å gå meg en frisk tur i snøen etterpå satser på litt effektive vondter iløpet av helga!

Skrevet

27 dager igjen

Skrevet

9 dager til ks:-) Juhu dette går fort:-)

Skrevet

25 dager igjen :)

Skrevet

Her er jeg på min andre dag over termin, og fremdeles er det rolig. Lurer så på når jeg er igang. Proppen gikk for en uke siden, så nå må det vel skje noe snart???????

Litt utålmodig her, men gleder meg stort til jenta mi kommer.

Ha en fin lørdag damer.

Skrevet

Termin i dag, så gårdagens kjerringråd virket ikke for annet at jeg faktisk har sovet knallgodt i natt;) og det er ikke værst bare det:)

Skrevet

5 dagen over termin... har hatt en del mensenkramper i natt, men nå merker jeg ingenting... tipper at jeg modnes.. bedre sent enn aldri ;-)

Skrevet

39 dager til keisersnitt:-)

Gleder meg til å se lillegutt<3

Skrevet

20 dager igjen. Har hatt vondt siden i går kveld. Lurer på om det er noe i gang, eller er det for tidlig? hmmm...

Skrevet

idag er det 42 dager til lillesnupp kommer:)

Skrevet

Har termin i dag:-) Men dessverre ingenting som tyder på at det blir fødsel med det første..

Skrevet

31 dager igjen:)

Skrevet

Gaviscon har vært redningen min i 2 svangerskap. Kjøpes på apotek.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...