Gå til innhold

Sjøorm i magen!!! Flere som sitter oppe i natt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hellandussen! Skulle tro jeg hadde Seljordormen i magen. Er det mulig å ligge så urolig?!?!?

Skal liksom være litt roligere der inne nå helt på slutten???

Er 39+4 og om det er slik at de blir mer rolige rett før fødsel, ja da er det lenge igjen for min del. Rett og slett litt ekkelt som han bukter seg. Kan bare glemme å sove!!!

Flere som er våkne???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jepp... hu her inne er helt propell og har vært det i hele dag siden den igangsettingsakupunkturen.... måtte opp og sitte litt-.... jeg er så varm og, så klarer ikke sove... lurer på om jeg skal smugåpne vinduet litt... gubben liker å ha det knall varmt på soverommet, mens jeg liker luft, spes nå som jeg er så mye større....

Skrevet

Uff. Har ligget med vinduet åpent i - 20 i de kaldeste dagene jeg. Hellt fantastisk så får heller gubben ta sofaen i noen dager. Klager over at jeg snorker iallefall så da så...

Hadde håpet at du ikke var hjemme lenger nå jeg. Synes du har fortjent å komme igang nå.

Merker du noe mer eller er det likt bare mer propell?

Skrevet

hehe.. joda, jeg har fått senga for meg selv noen dager og da har jeg sovet knallgodt.. :-) da har jeg sovnet først og begynt å snorke... denne gangen var det han som sovna først - for jeg har ikke sovnet enda ;-) hehe...

Det skjer lite her... merker nok litt, det gjør jeg... hatt noen vondter i dag som jeg ikke har kjent før, og hadde noen tak i magen og ryggen i sta, men nå har det forsvunnet igjen.... :-( vi får se hva som skjer i løpet av helga, men ser ut til at hu ar det for godt her inne... hva med deg da?? ikke lenge igjen du heller nå :-) :-)

Skrevet

Nei sånn egentlig har jeg jo ikke lenge igjen. Termin til tirsdag. Skal til JM på mandag så ta får hun sannelig trekke og dra litt.

Var til å kjente nå på mandag men da var det 1 cm av halsen igjen og litt åpning da jo dette er 3. mann. Ikke helt myk enda da så vi får se til mandag...

Å jeg som har sovet så godt til nå da!!! Jaja, får vel tenke på alle de som ikke har sovet når jeg sitter her å kjeder meg og leser VG enda grundigere enn for 10 minutter siden...

Tenker at han kommer når han er klar så det går greit og er ikke direkte lei liksom, men ville vært koselig å treffe han nå synes jeg.

Skrevet

jeg vet ikke om jeg er moden enda, jordmor sjekka ikke sist... siden jeg er førstegangs roter hu ikke oppi der heller, så det får bare gå sin gang :-) er ikke super lei jeg heller... tar mer på psyken enn det fysiske, for fysisk er jeg i kjempe form :-)

nei, jeg får vel gjøre et nytt forsøk på å sove vel.... merker jeg er kjempe trøtt.... og nå har hu roa seg inni der og :-)

håper du og får sove litt da :-) god natt og lykke te hos jordmor på mandag :-)

Skrevet

Lykke til med sovingen. Her blir det ikke søvn på mange timer:(

Skrevet

Ingen av delene. Sitter i bilen på jobb også har fergen fått motor havari så det kommer ikke ny før tidligst kl 6. Litt lenge til jeg skal føde, uke 27+2. Men klarte ikke å dy meg ifra å smugtitte på 3 trimester forumet.

Holder på å kjede meg i hjel.

Skrevet

Asj så kjedelig da!!! Da er det jo faktisk bedre å sitte i stua sånn som meg med mulighet for å finne senga..

Ikke lenge til det vel!! Er ikke du i 3. da? Ja, ja, spiller det noen rolle.

Lykke til med fergeventingen iallefall!!!

Skrevet

Ja jeg msisunner deg den muligheten. Er sliten etter å ikke ha sovet noe serlig sist natt, holdt meg våken til halv 4 natt som var fordi jeg viste at jeg skulle jobbe inatt, tenkte jeg skulle sove litt ut over dagen. Men jeg våknet kl 11 og fikk ikke til å sove igjen. Når denne fergen kommer er det nesten 2 timer igjen til jeg er hjemme:(

Hører hjemme i 3 trimester ifra uke 28+1

Skrevet

En varm dusj hjalp meg til å sove. Men da var det ikke fosterets bevegelse som var problemet. (Det var vel det du mente med sjøorm i magen?) Det var heller plassforhold, oppstøt, det å ikke finne riktig leie osv.

Enda en fordel av en varm dusj, er at den skal kunne motvirke et evt. høyt blodtrykk i slutten av svangerskapet like effektivt som medisiner (iflg. én studie jeg leste om). Selv har jeg en liten mistanke at jeg hadde høyt blodtrykk om natten, en stund mot slutten av svangerskapet. Men blodtrykk måles jo på dagtid - de fant ikke noe. Dusjene kan ha bedret blodtrykket eller gjort at det ikke ble verre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...