Gå til innhold

Slenger dette ut her jeg,for jeg mener jeg har rett!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når mannen stikker ut med kompisene sine,skal han da ringe heeeeeeeeeeeeeele tiden og si "hei,har du det fint??" NEI!

Jeg ble forbanna i dag! Jeg så en episode av favorittserien,og mannen ringte 2 ganger i løpet av de 45 min. kun for å spør hvordan det sto til hjemme. Og han har ringt mangen ganger heeele kvelden.

Er jeg mannevond når jeg sier at: Når han går ut,så skal jeg F*** ha fred,og jeg vil kose meg....

trenger ikke fylleprat eller noe prat,har jeg huset for meg selv,så har jeg huset for meg selv! GAH!!

Stikker å tar meg en kakao og dooleys jeg,god natt!!

;)

Videoannonse
Annonse
Gjest sug lut
Skrevet

Forstår deg så godt.

Og så er det veldig festlig å høre det på den opprørte måten du presenterer det på, fordi det er akkurat det jeg også ville gjort, men samtidig, sånn utenfra, så er det veldig lett å tenke "oj, det var da mye skrik for lite, egentlig" - men så er det altså det at det SLETT ikke er lite. Er man ALENE så skal man være ALENE, det er akseptabelt med EN tlf men den bør være PRAKTISK, og om ikke det kan respekteres så har man ALL RETT I VERDEN TIL Å SVARE TELEFONEN MED ET GLEFS.

Hilsen lite velbalansert og sosial

Skrevet

Det hadde blitt plagsomt i lengden!

I sommer var jeg på konsert, og det var første lørdagen vi var uten hverandre så sant mannen ikke har vært på jobb (har reisejobb).

Det føltes egentlig veldig rart, så det ble et par mld utover kvelden. Jeg var vekke fra 3 tia om ettermiddagen og til ca 5 om morgenen. (halvannen times kjøring frem og tilbake, og VELDIG viktig å få komme helt fremst ved scenen ;-) )

Jeg ringte når sønnen vår skulle legge seg, så prata vi vel en halvtimes tid, og i 11 tia om kvelden sendte han en utrolig søt melding hvor det stod "Føles så tomt og fælt ut i huset uten deg her. Savner deg masse nå. Kos deg elskling, kjempeglad i deg!"

Det var en helt grei måte holde kontakten på når en av oss var ute til en forandring. Det er den måten som viser respekt og tillit mener jeg.

Når konserten var ferdig ringte jeg og sa at jeg var på vei hjemover, og at jeg var hjemme om et par timer.

Da kunne han legge seg trygt uten å tenke på at det var noe som hadde skjedd.

Dette er vel det som er normal tlf-oppførsel når en er ute og en hjemme med unger? Trodde jeg ihvertfall...

Det mannen din gjør minner nesten om å holde oppsyn med deg? Ikke vet jeg hvordan han er, kanskje han bare savnet deg veldig også :-)

Skrevet

Hahaha, motsatt problem av det som vanligvis blir lagt fram her på dib.

Jeg har ikkeno` behov for å høre masse kliss eller evt bare stemmen til gubben når han er ute. Da har jeg det helt utmerket her hjemme, gitt. Jeg sender ei melding til han når jeg går og legger meg, han sender ei melding til meg dersom han kommer uforskamma seint hjem eller andre uforutsette ting skjer. Det holder i fleng. Unntaket er hvis jeg har sykt barn eller noe hjemme. Men på den andre siden...da skulle det vært viktig for at han hadde dratt ut ;-)-

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...