:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 22. januar 2010 #1 Skrevet 22. januar 2010 faren min kom entusiastisk til meg i går. hans ikke etnisknorske treningskamerat hadde gitt han et tips mot forkjølelse som vistnok var helt fantastisk. faren min var riktig så overbegeistret. hans snille kammerat hadde til og med gitt han noe rart og hvit som han skulle putte i maten og lurte på om jeg kunne hjelpe han (fyren lager jo ikke maten sin selv. han har jo meg). og de skulle hjelpe mot mye. og det var så sundt. og kammeraten hadde også sakt at han kunne få fler om han ville ha. jeg ble jo litt nyskjerig og spurte hva de hadde funnet på nå. skulle tro det var en helt ny oppfinnelse han kom med. og jeg må si at jeg tenkte mitt. også kommer søte gamle mannen med hele 20 hele hvitløk. jeg lo og sa "de selger de på prix og du blir gretten vær gang maten smaker av hvitløk" pappa "hæ? selger de sånne på prix?" det trodde han slettes ikke på... hehe..
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 22. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 22. januar 2010 det føles litt ut som jeg har to barn til tider men det er jo helt genialt
prekæs Skrevet 22. januar 2010 #6 Skrevet 22. januar 2010 Du får lage potetstappa mi til han:) Ett fedd hvitløk i maten er bortkastet. Her snakker vi minst en hel.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 22. januar 2010 Forfatter #7 Skrevet 22. januar 2010 ja om jeg skal få brukt opp alle sammen blir det bare hvitløksmiddager framover... hehe.. og han passer veldig godt på de. skulle tro det var gull. de har fått sin egen skål på kjøkkenet som han har gjemt så mamma ikke skal finne de og "rydde de bort til et helt ulogisk sted så han ikke finner de igjen" dette kalder jeg kulturveksling på sitt beste
prekæs Skrevet 22. januar 2010 #8 Skrevet 22. januar 2010 Har en lillebror som ble lykkelig da han oppdaget balsamicoedikk i salat hjemme hos meg. Han hadde lett etter smaken i mange år og ikke skjønt hvor smaken av "sydensalat" kom fra. Også som eldre mann og regne.)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 22. januar 2010 Forfatter #9 Skrevet 22. januar 2010 hehe... menn er så søte jeg sto på jobb en gang og kuttet grønnsaker til baguettene som jeg skulle pynte. også kom det en mann bort og sto og stirret på det jeg gjorde ganske så lenge. også kuttet jeg opp en paprika, der jeg kuttet den enden med stilken først og skar ut frøene og skar opp ringer. mannen så på meg og sa "jeg har prøvd så mange ganger og lage paprikaringer uten det hvite inni og aldri fått det til, men det der var jo helt genialt. hvordan kom du på det?"
Gjest Skrevet 22. januar 2010 #11 Skrevet 22. januar 2010 Evnen vi mennesker har til å se slike ting hos andre på denne måten må være en gave Tipper mange ville irritert seg over en slik pappa Akkurat som mange irriterer seg på at små barn stopper opp for å oppdage verden når vi helst vil gå videre fremover i full fart. Akkurat slik er livet også Nyt hvert et øyeblikk og ta vare på minner av den slags til senere! Pappa`en min er stikk motsatt. & jeg koser meg over det! Han drar på skattejakt i butikken. Han kan komme hjem med det mest utrolige, med mål og mening på å prøve. Mye av det er faktisk godt! Hvertfall når han som elsker å lage mat kokkelerer det sammen. Mamma "spiller" litt oppgitt til tider; han skal bare på butikken for å kjøpe litt og kommer hjem med den shoppingposen Pølser i ulike slag, ukjente grønnsaker og merkelige frukter. Herlig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå