Gjest Skrevet 22. januar 2010 #1 Skrevet 22. januar 2010 Sliter med vonde kynnere på kvelden.. Er 33+3.. Noen andre? Og kan dette føre til for tidlig modning?
Ann Helen Skrevet 23. januar 2010 #2 Skrevet 23. januar 2010 Jeg har vonde kynnere flere ganger om dagen, og spesielt om kveldene. Jeg fødte 6 uker for tidlig sist gang, så nå har jeg vært på en ekstra ultralyd for å sjekke modning, men der var alt lukket og låst som det skulle være:-) Men er sykemeldt og må ta det med ro. Jeg er ikke sikker på om det kan føre til tidlig modning, men det beste er nok bare å ta det med ro:-) jeg er 32 uker.
Gjest Skrevet 23. januar 2010 #3 Skrevet 23. januar 2010 Så du hadde vonde kynnere i ditt forrige svangerskap også? Frister ikke å føde for tidlig heller, har vært noen vonde på morran nå også, liker det ikke men godt jeg bor nærme sykehuset
Ann Helen Skrevet 23. januar 2010 #4 Skrevet 23. januar 2010 nei, sist gang hadde jeg ikke sånne vonde. Hadde kynnere da og, men de var så pass svake at jeg trengte ikke å legge meg ned eller noe:-) Men da var det helt andre omstendigheter som gjorde at jeg fødte for tidlig, han jeg var sammen med da var ikke spesielt snill, drakk nesten hver dag og sånn. Men nå har jeg vedrens snilleste mann som er verdens snilleste pappa for datteren min:-) Så jeg tror ikke vonde kynnere nødvendigvis betyr for tidlig fødsel, men vi må lytte til kroppen vår, og ta en pause, eller legge oss ned eller noe for å få kynneren til å gå over:-) Jeg ligger veeeeldig mye på sofaen for å si det sånn...hehe.. Men jeg tror du kan ta det helt med ro, bare slapp av når kynnerne kommer, og ikke anstreng deg for mye. Og om du skulle føde for tidlig, så er jeg sikker på at det går bra når du er kommet så pass langt:-) Heldig du som bor nærmt sykehuset, vi har en times kjøretur...:-S :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå