Gå til innhold

Hva synes dere om navnet Finn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer det (oppkalling).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

he he.. jeg har en gammel onkel som heter Finn. Synes det er et snålt navn...

Skrevet

Jeg synes ikke det er fint, men alle kan ikke like alt:)

Skrevet

Hmm, joda, bestefar heter Finn :-)

Skrevet

finn dott enno!

Skrevet

jeg tenker "finn finn finn" "arne arne arne".. Ekstremt dårlig vits..men, det er det jeg tenker på når jeg hører navnet "finn"

Skrevet

Hehe, jeg tenker også finn dott enno;-)

Skrevet

Hi her. Liker det ikke noe særlig selv, så det får nøye seg med å være et mellomnavn til ære for avdød farfar.

Skrevet

Nå ble jeg glad- at det blir et mellomnavn- får Finn er et trist navn

Skrevet

jeg tenker "finn.no"

også tenker jeg "fetter finn"

men det er helt ok

Skrevet

Beklager,men jeg tenker: Finn Kalvik (eller guttens etternavn) og vinn en danmarkstur

Skrevet

Jeg tenker finn.no, en meget stusselig og stygg husvert jeg hadde en gang, og finn som i "finne/finsk". Så nei, navnet er ikke pent i mine ører.

Skrevet

finn.no

Fin Gnatt (sportskommentator i TV2 med verdens tåpeligmorsomme navn!)

Huckleberry Finn

MÅ du kalle barnet Finn for å kalle opp farfar? Eller kan dere finn-e et annet navn på F?

F.eks Fredrik, Fabian, Dagfinn

Eller, hvis han hette f.eks Finn Larsen, kan barnet kalles Lars (og ditt etternavn).

Skrevet

huckleberry finn

finn fant finn

Skrevet

Kult med oppkalling! I Statene er Finn hipt. Varianter som Finley, Fineus/Phineus florerer blant kjendiser og trendy foreldre. I Norge har vi Bertine Zetlits med datteren Lily og sønnen Finn. Høres en smule kult ut, og kanskje på vei oppover her også? Finn Christian Jagge har sønnen Finkus.

Skrevet

Finkus kan da umulig være et navn.

Heter sønnen til Bertine, Finn Zetlits????

Nei, navnet i seg selv har jeg ikke noe i mot, kjenner faktisk en Finn også.

Arnfinn, Dagfinn osv..

Skrevet

Har en venninne som har en baby sm heter Finn. Han er vel 3 mnd nå. Ok navn synes jeg men vile ikke brukt det selv.

Skrevet

Har "smakt" på det en stund og syns det begynner å bli litt kult. Det bør da stå alene som fornavn hvis det skal være bruksnavnet.

Skrevet

Det er et navn jeg ikke har tenkt over i det hele tatt, men synes faktisk det er kjempekult! Takk for tipset, har en liten gutt i magen, og finn passer godt til navnet på storebrødrene. Kanskje det blir en liten Finn?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...