Anonym bruker Skrevet 22. januar 2010 #1 Skrevet 22. januar 2010 Jeg har altfor mange. Er kanskje tåteflaskegal! Synes det er så mange søte, men lillegutt begynner jo å bli for stor for tåteflaske egentlig. Han er allerede 9 måneder og jeg shopper tåteflasker hver gang jeg ser en ny.. he he.... Har sikkert 30 tåteflasker her ;-) Bare jeg som er gal?
Kleint Skrevet 22. januar 2010 #2 Skrevet 22. januar 2010 Ja, det vil eg tro du er:) Jeg har 7 stk, og har i tillegg tvillinger. Koker etter hvert måltid, så 7 holder:)
Gjest Sauen og ungene Skrevet 22. januar 2010 #3 Skrevet 22. januar 2010 Har 8. Det krymper på merkelig vis, prøver å holde det på 10 stk men de bare forsvinner... Ligger vel noen igjen hos noen besteforeldre osv. =)
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2010 #4 Skrevet 22. januar 2010 Nå er gutten min for stor, og flaskene har havnet i søpla... Men vi hadde faktisk tre! Han har aldri fått mme da, nesten alltid pupp. Pumpet og gav flaske en sjelden gang om noen skulle passe ham en liten stund, eller pumpet og blandet litt maltekstrakt i melka da han hadde vondt i magen... Det er mange ting jeg synes det er gøy å shoppe, og sikkert har alt for mange av, - men tåteflasker er absolutt ikke en av dem...
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2010 #5 Skrevet 22. januar 2010 Jeg har også over 30 så du er ikke alene om det. Kjøpte så mange fordi gutten min var flaskebarn og for å slippe å vaske for hånd.
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2010 #6 Skrevet 22. januar 2010 gutten min var også flaskebarn og jeg elsket å ha mange, så jeg bare kunne hente ut en ny fra skuffen hele tiden ;-) Men, nå bør han jo begynne med tutekopp.. Kanskje jeg kan få dilla på tutekopper istedet ;-) HI
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2010 #7 Skrevet 22. januar 2010 Hadde seks stk jeg, det var det som passet inn i sterilisatoren.. Nok til hele dagen..
Missy med sine 2 barn (✿◠‿◠) Skrevet 22. januar 2010 #8 Skrevet 22. januar 2010 Je har visst 13 fasker liggende.. har også alltid vært helt gal etter tåteflasker. hvis jeg ser en flaske som er veldig søt og unik.. som ikke typisk kan kjøpes på rimi, så kjøper jeg den )
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2010 #9 Skrevet 22. januar 2010 Jeg har også utrolig mange flasker! Har en mme-gutt, så har jo vært avhengig av endel flasker i utgangspunktet. Vi begynte med dr.browns flasker (8 stk for å ha nok å bytte på), men de var jo et lite helvete.. De lakk som siler og det var bare melk all over the place pga de møkkaflaskene.. Så avent... og etter dette gifthysteriet, er jo aventflaskene byttet ut til nye.. I mellomtiden har jeg måttet kjøpe litt her og litt der (fordi det ikke fantes avent i hyllene, og jeg nektet å gå tilbake til dr.føkkings brown flaskene med møkka rør og tull)... Så, jeg har nok ikke så langt unna 30 flasker liggende jeg heller... uten at jeg har hatt spesielt "dilla". Det har liksom bare blitt sånn ;-)
Lemonia Skrevet 22. januar 2010 #10 Skrevet 22. januar 2010 Vi hadde vel 6-7-8 stk. Steriliserte (mikrosterilisator, skjønner ikke de som gidder å koke) hver morgen, så vi trengte bare nok til en dags måltider og så et par ekstra i tilfelle.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå