Anonym bruker Skrevet 22. januar 2010 #1 Skrevet 22. januar 2010 jeg har holdt på i flere måneder nå og ber om at hver dag blir bedre men jeg syns det går i mange bølgedaler ennå. Jeg savner ikke eksen han er jeg bare glad for å bli kvitt men heller noen slik at jeg slipper å være alene og kunne fått litt mer pusterom og litt mer hjelp i hverdagen. Skuffelsen over at jeg ikke fikk det til har begynt å forsvinne. Sinnet og frustrasjonen er ikke så voldsomt lenger men litt tunge dager der jeg lurer på om jeg klarer ansvaret som jeg nå har alene. hvor lenge holdt dere på?
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2010 #2 Skrevet 26. januar 2010 Hei på deg. Jeg er helt i startfasen og lurer egentlig litt på det samme selv... Jeg vet jeg ikke vil savne eksen, men redselen for å være så mye alene er der og jeg vet at den er vond, og gruer meg til den..men jeg tenker at både du og jeg og alle alenemødre kan klare ansvaret og ensomheten blir borte når du selv lar deg gjøre det, Finn på morsomme ting for deg selv og plei deg selv så mye du bare kan. Bruk denne siden til å utrykke dine frustrasjoner og tanker, ingen trenger å vite hvem du er. Tenk på hvorfor dere gikk fra hverandre, tenk på hvor skjønne barn du har, at du har tak over hodet, mat på bordet at du kan gi barna dine den kjærligheten de fortjener, og at du selv kan velge hvordan du vil ha din hverdag og livet ditt uten at "han" trenger å ha noe å si...(til en viss grad selvfølgelig hvis dere har delt ansvar) men prøv å trekk fram de positive tankene og fordelene med å være alene. Husk på at det er i bunnen av bakken det går oppover og på sletta går det framover...lykke til kjære deg, husk å være takknemlig for det du har og tenk positivt, du vinner så mye på det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå