Gå til innhold

Er du ærlig?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis du får for mye tilbake i veksel, må betale for lite, sier du ifra?

Hvis du har glemt noe i vogna, sier du fra da?

 

 

Jeg er ærlig. Har trasket tilbake til butikken med en paprika jeg har glemt i vogna, insistert hardt på at jeg ikke hadde betalt den strømpebuksa til kassamannens store fortvilelse og undring.

I ettertid så tenker jeg som regel, hvorfor gjorde jeg det... Krangle meg til å betale er jo litt merkelig, men ærlighet varer heldigvis lengst.

 

Er ikke så ærlig at jeg sårer vennene mine sine følelser ved å si helt ærlig hva jeg mener om antrekket og om rompa er stor da...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja, jeg er ærlig når det kommer til stjeling selv om det ikke er med vilje.

 

men jeg er ikke ærlig på alle andre områder.

Skrevet

Ja, er skikkelig paranoid og tror det er skjult kamera hver gang noe sånt skjer med meg, litt sånn "la oss sjekke hvor ærlige folk egentlig er":)

Har gått tilbake med penger jeg har fått for mye og gitt tilbake en røykpakke når to stk fallt ut av maskinen

Skrevet

Jeg er ærlig i alle situasjoner.. litt for ærlig vil nok noen si..

Jeg er en elendig løgner, og i stedet for å begynne å stamme når venninnene mine spør om hva jeg synes om den nye hårsveisen, så sier jeg det jeg faktisk syns.

Det samme gjelder folk jeg ikke liker av forskjellige grunner.. Jeg får ikke til å late som jeg liker de.

(men må presisere at jeg gir alle en sjans når jeg møter nye folk), men er de idioter så legger jeg ikke skjul på at jeg synes det heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...