Anonym bruker Skrevet 22. januar 2010 #1 Skrevet 22. januar 2010 Hva er dere så redde for? Hva får dere til å tro at denne er farligere enn andre vaksiner? Greit nok at den ikke er testet, men mange andre vaksiner inneholder jo de samme stoffene (bortsett fra viruset). Jeg tok den ikke selv, men skjønner ikke hvorfor dere angrer sånn..
Knøtte85 Skrevet 22. januar 2010 #3 Skrevet 22. januar 2010 Jeg angrer ikke i det hele tatt.. Har ikke tenkt særlig over den etter jeg tok den! :-) Kan ikke sitte å angre på noe som er sprøytet inn i kroppen allerede.. Hehe..
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2010 #4 Skrevet 23. januar 2010 Jeg er livredd at noe skal dukke opp nå i etterkant. Om vi hadde latt vær å vaksiner, kunne vi med stor sansynlighet bare glemt hele svineinfluensaen nå. Jeg prøver å ikke tenke på det, fordi det er jo ikke så mye vi får gjort med det nå. Nå sitter jeg å tenker på hvorfor vi lot oss "rive med". Vi som ikke en gang følger det ordinere vaksineprogrammet. Egentlig var det meningen vi skulle gi MMR, 3 år forsinket, nå i februar. Kjenner at det ikke kommer til å skje. Ser at mye av det mange kaller konspirasjonsteorier, begynner å komme frem i media nå. Svineinfluensaen var siste spiker i kisten for hele vaksinasjonsprogrammet her i huset.
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2010 #5 Skrevet 23. januar 2010 Nevn hvilke andre vaksiner som inneholder skvalen og kvikksølv i dagens vaksineprogram og ellers.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå