Gå til innhold

Hunden min er redd for feiebrettet...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han tør ikke gå i nærheten av oss hvis det er i nærheten. Han er også redd for plastposer og sko hvis de ligger i veien for han. Hvis det ligger en sko eller en pose i døråpningen eller der han skal gå tør han ikke gå forbi.

Noen som har noen tips for hva man kan gjøre? Må innrømme at det er litt komisk at en diger hund på 36 kilo er så pysete:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe,har en rottweiler som er redd støvsugeren jeg ;) Helt frem til jeg tøyser med han med støvsugeren,sier TA DEN,og da skal han bite den ;) Men neste gang jeg drar frem støvsugeren så er han like redd igjen ;)

Skrevet

Jeg har en sønn som er redd for feiebrettet ;)

Skrevet

Forresten også redd støvsugeren også! Så tror ikke jeg har fått verdens tøffeste gutt nei men verdens nydeligste ja! :)

Det hjelper på han at jeg viser den til han. lar han ta på den og sånt du kan jo prøve ;)

Skrevet

Han var redd for støvsugeren før, men det er nesten gått over. Lot den ligge litt fremme så han ble vant til den:) Men det funker ikke med feiebrettet. Tror kanskje det er fordi det kan velte:) Men det er jo kitt morsomt:)

Skrevet

Adrian var også redd støvsugeren en stund,fordi han trykte på on knappen da den sto i stikk kontakten,og da gikk den jo på,ungen hoppa en meter i lufta haha :P Han er 13 mnd og ikke så redd den nå,for nå er han vandt til den :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...