Anonym bruker Skrevet 22. januar 2010 #1 Skrevet 22. januar 2010 Jeg skjønner ikke hvordan jeg noengang skal finne en mann, holde ut med han- og få han til å holde ut med meg. Jeg er 23år, har vært i to forhold. Det ene på et år, det andre på tre år. De siste to årene så har jeg vært alene med datteren min. Jeg stortrives alene, elsker å styre på som det passer oss, gå turer, leke inne, bake, rydde og ommøblere, invitere venninner og det som er- uten å ta hensyn til noen. Men likevel så savner jeg en mann. Ikke en som går på byn 3dager i uken, som jeg må dra opp av sengen om morgenen, og spiller spill til langt på natt, og ikke trekker i toalettet etter seg. Hvis jeg finner en jeg virkelig liker, så elsker jeg å flørte, men når det blir seriøst så vil jeg ikke mer. Mye fordi jeg finner alt motbydelig. Hvis de er litt vanskelig å få, så gir jeg bare en ekstra innsats, så klarer jeg å sjarmere de. Men så finner jeg noe motbydelig med de igjen. Jeg finner feil med absolutt alle. Jeg har så lyst til å finne en som er moden, sjarmerende, morsom, stueren(!!!), og som har kontroll på livet sitt. Venninnene mine har samboere, jeg ser ikke for meg at jeg noen gang kan holde ut med en mann i hus. Når det er sagt, så er det overhode ikke slik at jeg "ligger rundt". Jeg har møtt to menn på de to årene jeg har vært alene, men jeg ga opp begge to, fordi de ikke var "god nok". Er det overhodet mulig å finne en som kan gi deg sommerfugler i magen, litt spenning, trygghet og stabilitet? En som du gleder deg til å drikke kaffe. In that case- let me know!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 22. januar 2010 #2 Skrevet 22. januar 2010 jeg er ikke så god på sånt selv, men fram til drømmemannen dukker opp så kan du tenke på dette: kvinner som ikke har menn er i gjennomsnitt mindre sykemeldte og kjeldnere uføre en kvinner med menn. og det er stort sett kvinner som mistrives i forhold og de bryter oftere ut av forholdet også. så fram til drømmemannen dukker opp så er det en vis sansynlighet for at du har det bedre en de som har en mann som ikke er drømmemannen. når det kommer til menn. uavhening av om de er drømmemenn eller ikke kan jeg ikke hjelpe deg. for det kan jeg ingen ting om
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2010 #3 Skrevet 22. januar 2010 Har det akkurat som deg hi, bare jeg er 10 år eldre og har aldri hatt så lange forhold som du;) *Belager meg på et liv som solo*
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2010 #4 Skrevet 23. januar 2010 belager meg på et liv som solo jeg også..
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2010 #5 Skrevet 23. januar 2010 Dette var som å lese om meg... Elsker livet alene, men savner litt nærhet, kos og å sove lenge om morningene innimellom Flørter mye, men stopper når det blir for seriøst.. Liker å jakte,men det er jo ikke så spennende når de har kommet på kroken.. Siste forholdet varte i 3 år, nå har jeg vært singel i 1 år.. Kun flørtet.. ikke noe mer..
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2010 #6 Skrevet 23. januar 2010 Hva slags menn er det du finner, da ? Min sambo er da verken på fest 3 ganger i uken, umoden, urenslig eller rotete. Kan fint finne på ting med ungene alene om jeg vil, og det er meget deilig at han tar med seg ungene ut litt slik at jeg kan få slappe av slik han gjør ofte. Ingen av oss føler at vi må sitte oppå hverandre. Hvis jeg vil ut på kino, besøke en venninne eller ta meg en fest så gjør jeg det, og det samme med han. Tror du leter på feil sted, jeg.
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2010 #8 Skrevet 23. januar 2010 Jeg fant ikke mannen i mitt liv før jeg var 29. Nå har vi vært sammen i 11 år gift i snart 9 år har to barn og er lykkelige. Så det er fortsatt håp:o)
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2010 #9 Skrevet 23. januar 2010 Må bare få legge til at jeg hadde belaget meg på et sigleliv jeg også da:o) Men sånn gikk det altså ikke. Anonym 20:29
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2010 #10 Skrevet 23. januar 2010 Sorry HI, mannen du leter etter er opptatt, han er her!
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2010 #11 Skrevet 23. januar 2010 Fader, har han en bror? Eller en far?
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2010 #12 Skrevet 23. januar 2010 Noen her leser innlegget ditt og føler seg tydeligvis hevet over din problemstilling...jeg tror du skjønner hvilket svar jeg sikter til. Vedkommede som skrev dette skjønner kanskje ikke hvor arrogant dette virker? Det eneste du skal gjøre, HI, er å formulere for deg selv akkurat hvor FANTASTISK du vil at mannen din skal være, og så forvente at han kommer. Deretter slutter du og lete, vente, lengte. Bare lev livet ditt. En vakker dag vil han stå der. Stol på meg.
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2010 #13 Skrevet 24. januar 2010 20.57 her, nei dessverre er faren gift og han har ingen brødre, mn han har to søstre da, om du er intrs i å skifte fil?
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2010 #15 Skrevet 24. januar 2010 Hehe jepp, min samboer er faen meg mer renslig en meg... bruker lenger tid på badet, legger alltid ned doringen og skittenklær havner alltid (!!!) i skittenkleskurven! *bingo*
Gjest Skrevet 24. januar 2010 #16 Skrevet 24. januar 2010 Hvis du en gang treffer en mann du virkelig vil ha i livet, da blir ikke plasseringen av dosetet så viktig lenger. Du er fortsatt ung. Nyt det som er bra nå så får du se hva fremtiden bringer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå