Bumblebeee Skrevet 22. januar 2010 #1 Skrevet 22. januar 2010 Utrolig hvor fort man glemmer, er jo bare 6 mnd siden jeg avsluttet den forrige permisjonen.. Men, når er fristen for å søke NAV om foreldrepermisjon? En måned før permisjonsstart? Eller en måned før termin? Annet? Søker jeg hos arb.giver også? Jeg skal flytte til en annen kant av landet i løpet av permisjonen. Tenkte å beholde jobben min mens jeg er i permisjon. Kan jeg si opp jobben 3 mnd før permisjonsslutt, eller kan jeg ikke være i permisjon i oppsigelsestiden? Fant ikke svar på nav sine sider, mulig jeg ikke lette godt nok, men det er så enkelt å spørre dere kloke damer.
Gjest Skrevet 22. januar 2010 #2 Skrevet 22. januar 2010 Er det ikke 3 kalendermnd etter perm.start som er sistefrist siden de har tilbakebet.topp på 3 kalendermnd tilbake? Slik var det hvertfall i 07. Jeg går ut i perm 5mars og har enda ikke fått levert søknaden. Tror jeg er ute i seneste laget? NAV er jo godt kjent for å ha lang beh.tid. Mener å ha hørt at det også kan ta 3mnd. Håper de er kjappere denne gangen hvertfall, blir litt krise i heimen om utbet. blir forsinket :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå