Gjest sug lut Skrevet 22. januar 2010 #2 Skrevet 22. januar 2010 Gammel nok til å ha egen vekkeklokke og bestemme selv hvor lenge han vil være ute om kvelden.
Den heldige eier av ett barn Skrevet 22. januar 2010 #5 Skrevet 22. januar 2010 Heldig du er;) Her går jeg med vekkerklokke og han har alarm på mobilen når det er innetid. Han er nylig blitt 21.
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2010 #13 Skrevet 22. januar 2010 41. Men han holdt seg veeeeldig godt. Snacksen mann jeg har.
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2010 #14 Skrevet 22. januar 2010 blir 40 i år, og vil ikke feires, surpompen!;-)
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2010 #21 Skrevet 22. januar 2010 Mange som er sammen med gamliser her. Min er 21.
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2010 #22 Skrevet 22. januar 2010 Min er 31, og jeg må nå si at menn i 30 og 40 åra er MYE mer tiltrekkende enn umodne barnerumper uten skjegg i 20 åra.
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2010 #23 Skrevet 22. januar 2010 kanskje for vi er "gammlinger" selv. Jeg er 36 år snart og småbarnsmor.
Kongeørna Skrevet 23. januar 2010 #25 Skrevet 23. januar 2010 41 år, også av det selvstendige slaget.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå