Gå til innhold

Kvantemedisin, forklaring. Se her!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kvantefysikk er avansert fysikk. Men skal prøve og forklare dette på en forståelig måte. jeg bruker datastyrt apparatur, har to undersøkelses maskiner : Eis og introspect. Og behandlings maskinen Scio. Kommer tilbake til maskinene, for og forklare hva de gjør.

På barneskolen lærer vi at hjerne styrer kroppen og alle funksjonene i kroppen .

Men hvordan ?

Teorien bak kvantemedisin er forsket på gjennom tiår, og til og med av nobelsprisvinner.

Hver celle i kroppen består av molekyler, og har en svak elektromagnetisk svigning med et frekvensspekter.

Når det oppstår et problem i kroppen vil resonansfrekvensen endres der problemet har oppstått. Dermed får hjernen og andre organ beskjed om problemet, og skal da i utgangspunktet sende tilbake signaler om og sette i gang prosesse som løser problemet.

Menneskekroppen er således ment og være et selvkorrigerende og selvhelbredende system.

Men i dagens samfunn med så mange påkjenninger og belastninger, greier ikke kroppen og rydde opp i alle problemene selv. Da skapes en ubalangse, og som kan føre til plager og sykdom.

Med kvantemedisin stimmulerer og trigger jeg de selvregulerende prosessene, slik at kroppen kan helbrede seg selv. disse frekvensene er lagt inn i en data base i både undersøkelses maskinene og behandlingsmaskinen

.

Eis, (undersøkelses maskin) : er et Fransk undersøkelses apparat, og er klassifisert som et medisinsk apparat i Europa.

- Har hendene og føtter på en glass plate. og to elektroder som er festet til pannen. Så scanner den gjennom kroppen , med og sende frekvenser.

- Tar tre minutter.

- Måler hormonbalangsen.

- Måler syre/ base forhold.

- Måler det parasympatiske/ sympatiske nervesystem.

- Måler om det foreligger emosjonet stress eller gamle emosjonelle traumer.

Så her vil jeg se hormonbalansen din, og om det foreligger psykiske blokkeringer.

Introspect ( undersøkelses maskin) Resultat av mange års samarbeid mellom russiske forskere. Scanner kroppen på cellenivå. Bruker da hodetelefoner som piper litt når frekvensene sendes. og en laser som er rettet mot pannen, den blinker når jeg undersøker. Den leser av hjernestammen der all informasjon til kroppen sitter.

- måler organets belastnigsgrad, og forteller om belastningen er høy el. lav.

- finner virus, bakterier og parasitter.

- evt. betennelser.

Det er her jeg vil se nærmere på eggstokker og livmor. Selvfølgelig er det et animasjons bilde jeg får opp, men målingene er av deg.

Under både undersøkelsen og behandlingen kjenner du ingen ting. og viktig og presisere at dette er ikke strøm. For stråling er en faktor i dagens samfunn som skader/ belaster kroppen.

Scio ( behandlings maskinen) Et helt fantastisk maskin. Her ligger alt av programmer inne til og balangsere og rette opp ubalangser. Jeg tilintetgjør parasitter, bakterier og virus. jobber på betennelser, psyke, hormoner balangse osv. over 270 programmer. Ligger inne egne programmer på barnløshet . Men en undersøkelse vil gi oss svar på hva som trengs og jobbes på for deg, og så jobber jeg ut fra det.

Har fått veldig gode resultater. men er enda underlagt det alternative så jeg har ikke lov til og si jeg behandler sykdommer.

Men det jobbes og forskes her i andet for og få gokjenning fra det offentlige. Men tar vel noen år til. Men har hatt resultater som kan viser på blodprøver. Bla. stoffskifte der folk har sluppert og begynne med medisiner for lavt stoffskifte.

Har også behandlet min sønn for adhd, er i dag medisin fri. og hatt en utrolig fremgang på skolen. osv.

Og hjulpet mange med psykiske ting, så det er godt og leve igjen.

Så jeg har verdens beste jobb.

Vet ikke om du ble noe klokere, eller forvirret. Det er bedre når du ser selv, og jeg forklarer etter hvert.

En må ikke spise to timer før undersøkesen, for det påvirker resultatene. Og så tar jeg 800 kr for undersokelsen, bruker fra en og enhalv time til to timer. Tar så 600 kr timen for behandling. Legger da i inn små undersøkelser i behandlingen videre for og se om ting er korrigert.

Håper dette virker av interesse. Har også god support fra Bergen der hovedfirmaet ligger. Sjefen der tørr jeg påstå er en av de flinkeste når det gjelder ubalangser i kroppen, og se sammenhengene. Jeg gir meg ikke før jeg får løst ting.

Hva tror dere om dette?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...