Linnea82 Skrevet 22. januar 2010 #1 Skrevet 22. januar 2010 hvorfor hjelper Sam Johnny Cooper? følger bare sporadisk med etter tv2 endret sendetidspunktet.
Gulla123- jente i magen <3 Skrevet 22. januar 2010 #2 Skrevet 22. januar 2010 Johnny har noe på Sam (om fortiden ell noe, veit ikke helt) som ikke Jack og de andre vet, så han har pressa henne til å hjelpe han. Og hvis hun ikke gjør det, så truer han med å avsløre henne. hvis det var til noe hjelp
lykkeliten85*Tobias i magen Skrevet 22. januar 2010 #3 Skrevet 22. januar 2010 etter det jeg har lest så kjenner vist jonny til sams fortid med en som han satt inne sammen med, hun har vist solgt medisiner tidligere. hun er redd for at jack skal finne det ut, noe som han gjør etterhvert.
Lbaby Skrevet 23. januar 2010 #4 Skrevet 23. januar 2010 Ikkje bare eg som er Faaan av home and away Eg har smugtitta litt på youtube. han Johnny satt i fengsel med eksen til sam. Han eksen fortalte johnny sannheten om hvorfor han var etter henne, fordi det var hu som hadde fått han opp i problemene eller noe sånt. Ble helt sjokka eg.. trodde du var offerert eg, ikkje at det var hu som starta det.
Mina™ Skrevet 23. januar 2010 #5 Skrevet 23. januar 2010 er også helt hekta på home & away.....måtte inn å smugtitte på youtube men nå er jeg hekta på å se di her.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå