Anonym bruker Skrevet 22. januar 2010 #1 Skrevet 22. januar 2010 Sliter med stadig tilbakevend influensasypt. med sår hals, hodepine i pannen, leddsmerter og utmattelse..har vært til utredning men ikke funnet noe galt.. Dette har vart nå ca 1 år, og jeg blir ikke bedre.. Er det flere som sliter med dette og som evt kan hjelpe meg med tips til hva som feiler meg eller hva jeg kan gjøre for å bli bedre???? Håper på mange svar...
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2010 #3 Skrevet 22. januar 2010 Har du slitt med dette i ca 1 år uten å ha kontaktet lege??
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2010 #4 Skrevet 22. januar 2010 Jeg har det sånn. Lymfeknutene på halsen blir også ømme og harde. Kjennes ut som man brygger på en kjempeinfluensa, men den bryter liksom aldri ut. Jeg har funnet ut at det kommer når jeg er sliten, og varer noen dager før det avtar. Jeg er under utredning for sjøgrens syndrom. Bare venter på resultatet av leppebiopsien nå. Også vondt i muskler og ledd da.
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2010 #5 Skrevet 22. januar 2010 ja.. det straffer seg jo å ikke lese innlegg nøye nok. Ser nå at du har vært til utredning.. Men hva gjør at du tror du kommer til å få vettuge svar her? Håper selvfølgelig du blir frisk, men jeg ville vel fremdeles forsøkt skolemedisinen :-).
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2010 #6 Skrevet 22. januar 2010 Om hun ikke får vettuge svar, kan man jo få noe ut av å snakke med noen i samme situasjon...............
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå