Gå til innhold

Andre med kjærlighetssorg nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ligger på sofaen med vinglasset, sippemusikk, og synes synd i meg selv:/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jepp...ligger på sofaen jeg å...med en øl og grine musikk,... tøffe tak

Skrevet

jupp, ligger på sofaen med is og synes synd på megselv også, skulle ønske jeg hadde vin eller øl istedet, men med en liten i magen så funker det dårlig :(

Skrevet

jepp har hatt det i et års tid.......

Skrevet

Er ulykkelig forelsket :/ Vet det aldri kommer til å bli oss, og prøver å komme meg videre... men det er ikke alltid like lett......... snufs!!

Skrevet

åssen musikk hører dere på da?

jeg hører på en del med garth brooks og dde... trenger tips..

Første anonym

Skrevet

her og,.. forelsket som en patetisk tenåring, i en jeg flørter med. Men jeg vet det aldri kan bli oss to.. Vi har flørtet i et års tid nå, vært mye sammen, har aldri følt slik kjemi med noen før- og det er definitivt gjensidig. Vi pratet sammen i går, ble enige om å prøve å holde avstand en stund, og se om stormen roer seg. Jeg er bare veldig lei meg idag, selvom jeg vet at det er best å la det ligge.. Håper bare andre tanker kan få meg til å la dette sakte gli forbi.. Det verste er at jeg vet at han ligger på en annen sofa og savner meg også. Men han har samboer:/

Skrevet

er forelska i en jeg er litt ute med, men jeg aner ikke hvor jeg har fyren. Har sagt til han at jeg føler noe mer enn vennskap, men ikke fått noe annen tilbakemld på det enn så koselig da. Så da sitter jeg hjemme, alene, uten unger, mens han er ute på byen med kompiser 2 timer unna.. :S og jeg sitter her å vet at faller ting på plass så ser jeg han ikke før langt uti februar. skal klaffe med barnefri helg osv..

Men det værste er å sitte i uvisshet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...