Anonym bruker Skrevet 22. januar 2010 #1 Skrevet 22. januar 2010 Eller er det mange merksnodige individer her? Det er ikke mange av dibberne som er slik mødre jeg kjenner i det virkelige liv er. Syns ofte det er langt mellom de normale.
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2010 #2 Skrevet 22. januar 2010 De fleste jeg kjenner er langt mer avslappet, mye mindre hysterisk og ikke så nazi som mange her inne later til å være
Gjest Skrevet 22. januar 2010 #3 Skrevet 22. januar 2010 Ikke så mange her som ligner mine venninner iallefall, men er da noen oppegående folk her også
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2010 #4 Skrevet 22. januar 2010 Dib/bim representere ikke de vanlige mødrene, altså ikke akkurat gjennomsnittsmødrene. Noen merksnodige indvider, ja. Men mange normale også. Men mange er vel kanskje mer dedikerte mødre enn gjennomsnittet, troooor jeg, da.
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2010 #5 Skrevet 22. januar 2010 Jeg håper ikke det! Ja, det er noen normale, men det er ikke mange jeg kan identifisere meg med, ei heller er lik noen i min omgangskrets.
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2010 #6 Skrevet 22. januar 2010 Jeg tror dib/bim er full av såkalt vanlige mødre, MEN, jeg tror det de lirer av seg her inne er et stykke fra sannheten.
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2010 #7 Skrevet 22. januar 2010 Ja men det er mange merksnodige ute den virkelige verden også ;-) Her kan man være anonym og grensen for hva enkelte lirer av seg er ualminnelig høy. Tror ikke "de" opptrer slik utad i det virkelige liv.
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2010 #8 Skrevet 22. januar 2010 Nei, bare de som er smarte eller usikre nok til å søke råd på et nettforum... (for å svare på spørsmålet så tror jeg det. Kjenner noen vanlige mødre og der finnes laid back og hønemor.. )
Tigerpote Skrevet 22. januar 2010 #9 Skrevet 22. januar 2010 Ja det tror jeg. Folk ER merksnodige, men de fleste later som noe annet irl.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå