Anonym bruker Skrevet 22. januar 2010 #1 Skrevet 22. januar 2010 Er du fornøyd.Er det litt kjedelig.Har du et bra sosialt liv??hvordan ser livet ut??
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2010 #2 Skrevet 22. januar 2010 Nei, jeg er ikke fornøyd. Det er så langt ifra kjedelig. Har et alt for stort og spredt sosialt nettverk. Livet mitt ser veldig bra ut om sju/åtte måneder, men vi må bare komme dit først.
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2010 #3 Skrevet 22. januar 2010 jeg er egentlig veldig fornøyd. Har t flotte barn og en på veg. Gift med en mann som elsker meg og jeg elsker han. Vi har egen leilighet, bil og bra betalte jobber begge to. Vi er sosiale og har venner som vi finner på ting med innimellom. For å bli helt lykkelig så må jeg flytte hjem til der familien vår bor. Jeg savner de veldig og ønsker å ha mye mer kontakt med søstra mi, tantebarna mine, moren min, svigers...håper drømmen snart blir nådd:)
Gjest Sauen og ungene Skrevet 22. januar 2010 #4 Skrevet 22. januar 2010 Har samme rutinene hver eneste dag, sosiallivet er på null. Har vært ute og truffet venner uten at mann og barn var med 2 ganger de siste 3 årene. alle vennene forsvant etter at jeg fikk barn, egentlig... Treffer mannens venner innimellom da, når de kommer på besøk osv. Har vært hjemme i 3 år og gleder meg til å begynne på skole og i jobb igjen til høsten. Blir godt å få snakket med voksne mennesker, kanskje få meg noen nye venner... Og føle at jeg gjør noe annet enn bleieskift og husarbeid. For all del, jeg elsker ungene mine, men det hadde vært godt med litt tid der jeg hadde vært MEG og ikke bare MAMMA.
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2010 #5 Skrevet 22. januar 2010 jeg har aldri vært lykkerligere enn de siste to årene. Jeg er 23år, er alene med en nydelig jente på 2år. Tror ikke jeg kunne hatt et flottere barn, på alle måter. Hun gjør meg 110% lykkelig. Har akkurat kjøpt rekkehus, det er perfekt fra ende til annen. Fullførte siste året på studiene nå i vår, gikk ut med veldig gode resultater. Begynte i drømmejobben dagen etter eksamen. Tjener bra, og har det ikke lengre trangt økonomisk. Splitter ny bil har jeg også. Vennene mine er fantastiske, jeg har ikke så mye tid til de i hverdagen, men vi møtes gjerne en ettermiddag i ny og ne, eller et glass vin i helgene. Dette høres ut som et langt skryteinnlegg, men jeg er rett og slett lykkelig. Kan så klart være sliten etter lange dager, men jeg har aldri hatt det bedre:) Nesten så jeg er redd det skjer noe snart:/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå